Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Elsősorban a fogyasztói magatartás és a marketing témáival foglalkozik köteteiben Törőcsik Mária. Utóbbin belül régóta kutatja az ún. self-marketing területét, mely napjainkban, a blogok, meg az influenszerek világában nagyon is feltárásra, elemzésre váró terület. Míg a szerző kezdetben két részterületre fókuszált mindezen belül, meglátása szerint ma már összesen hat terület fedi le a személy és a marketing közötti kapcsolatot.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Törőcsik Mária (1953-)

Self-marketing

Borító ár
5 200 Ft
Aktuális online ár
4 940 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Törőcsik Mária (1953-)
ISBN
9789634541486
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2018, cop. 2017
Méret
295 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001055682
Alcím
személy és marketing kapcsolatok
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Elsősorban a fogyasztói magatartás és a marketing témáival foglalkozik köteteiben Törőcsik Mária. Utóbbin belül régóta kutatja az ún. self-marketing területét, mely napjainkban, a blogok, meg az influenszerek világában nagyon is feltárásra, elemzésre váró terület. Míg a szerző kezdetben két részterületre fókuszált mindezen belül, meglátása szerint ma már összesen hat terület fedi le a személy és a marketing közötti kapcsolatot.