Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés

    GY.I.K.

    Hol tudom megnézni a szállítási díjakat?

    A webshop főoldaláról https://webshop.kello.hu a Szállítás bannerre kattintva, vagy ezen a linken: https://webshop.kello.hu/szallitasi-informaciok

    Mely országokba szállít a Kello webshop és mi a szállítási díj külfökdre?

    A Kello kizárólag az itt felsorolt országokba szállít a megjelölt szállítási díjak megfizetése mellett:

    Ausztria 3790 Ft
    Horvátország 3790 Ft
    Németország 5510 Ft
    Románia 3790 Ft
    Szlovákia 3790 Ft
    Szlovénia 3790 Ft

    Milyen fizetési módot választhatok külföldi szállítási címre?

    Külföldi szállítási cím esetén kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. Online fizetési rendszerünk a MasterCard és VISA típusú bankkártyákat fogadja el.

    Milyen fizetési lehetőségek vannak a webshopban?

    A webshopban utánvéttel, valamint bankkártyával lehetséges fizetni. Bővebb infó a bankkártyás fizetésről!

    Mely MOL PostaPontokra kérhetem a rendelésemet?

    Rendelés leadása közben, a szállítási mód megadása során van lehetőség a kívánt postapontot kiválasztani. Amely postapont szerepel a listában, arra kérhető csomag.

    Mit kell tudni a PostaPontos csomagátvételről?

    A MOL PostaPonti csomagátvétel előnyei:
    - A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is elhozhatja a csomagját.
    - SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.
    - A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethet.
    - Csomagját 5 munkanapon belül szabadon átveheti.
    https://webshop.kello.hu/postapontok

    Mennyi a kiszállítási idő?

    A kiválasztott termékek szállítását a raktáron lévő készletből teljesítjük. A raktáron lévő termékeket 1-20 munkanapos határidővel adjuk át kiszállításra. A valóságban 2-3 munkanapon belül megérkezik a csomag.

    Kapok-e értesítést arról, hogy mikor érkezik a csomagom?

    Igen, a vásárlás számlázását követően emailben értesítést küldünk. A kézbesítés pontos időpontjáról a Magyar Posta értesíti az vásárlót.

    Hol találom a csomagom ragszámát a nyomkövetéshez?

    A csomag nyomkövetési számát a regisztrált felhasználók meg tudják nézni a fiókba belépve, a "Rendelések" menüpontban.

    Hol tudom megnézni a kézbesítésre átadott csomagom útját?

    A regisztrált felhasználóink személyes fiókjukba belépve, a megrendelés adatlapján látható ragszámra kattintva a Magyar Posta nyomkövető oldalára kerülnek, ahol láthatják hol jár a csomag.

    Van e lehetőség a csomag személyes átvételére?

    Igen. Normál esetben a csomagokat a KELLO Tankönyvcentrumban (Budapest, József körút 63.) lehet személyesen átvenni. Jelenleg azonban a pandémiás helyzet miatt a személyes csomagátvételi lehetőség szünetel.

    Vásárolhatok a webshopban regisztráció nélkül?

    Igen.

    Mi az előnye annak, ha regisztrált felhasználó vagyok?

    Figyelemmel lehet kísérni korábbi rendeléseket.
    Sikertelen bankkártyás fizetés után meg lehet próbálkozni az újrafizetéssel.
    Nyomon lehet követni a csomagok útját.

    Hol találom az Adatvédelmi Tájékoztatót?

    https://webshop.kello.hu/privacy-policy

    Hol találom az Általános Szerződési Feltételeket?

    https://webshop.kello.hu/aszf

    Nem találok a webshopban egy tankönyvet, amire szükségem van. Mit tegyek?

    Legyen szíves felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a webshoprendeles@kello.hu email címen.
    Amennyiben lehetséges, a kért könyvet rövid időn belül beszerezzük.

    Hogyan keressek a termékek között?

    Ha tankönyvet keres, akkor legpontosabban a raktári szám megadásával találja meg a terméket a webshop felső területén a „Termékek keresése” mezőben.
    Ügyeljen arra, hogy minden karakter pontosan szerepeljen a számsorban! (kötőjel, szóköz, stb.)
    Keresést lehet indítani a könyv címének beírásával is.

    Hogyan használjam a részletes keresés funkciót?

    A „Részletes keresés” gombra kattintva több különféle paraméter megadásával is kereshet, pl. szerző neve, ISBN szám, kiadó, stb.

    Sikertelen volt a bankkártyás fizetésem a megrendelés során, mit tehetek?

    Amennyiben regisztrált felhasználóként vásárolt, és a bankkártyás fizetése sikertelen volt, úgy be tud lépni a fiókjába, és újra tud próbálkozni a rendelés kifizetésével.
    Amennyiben vendégként vásárolt, úgy sajnos nem lehetséges az újrapróbálkozás. Kérjük, ez esetben szíveskedjen a rendelést újra leadni.

    Mégis inkább utánvéttel szeretném fizetni a végösszeget. Lehetséges a fizetési módot megváltoztatni?

    A megrendelés során kiválasztott fizetési módot nem lehetséges megváltoztatni.

    Már befejeztem a rendelési folyamatot, de szeretném megváltoztatni a rendelést. Lehetséges?

    Amennyiben a rendelését véglegesítette, már nincs mód a megváltoztatására.
    Ha segítségre van szüksége, mert rosszul adata le a rendelését, akkor szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webshoprendeles@kello.hu email címen.

    Törölni szeretném a megrendelésemet. Hogyan tehetem ezt meg?

    A webshoprendeles@kello.hu e-mail címen kérheti rendelése törlését, a rendelésszám feltüntetésével.

    Két külön rendelést adtam le, összevonhatom?

    A rendelések nem vonhatók össze.

    Nem azt a terméket rendeltem meg, amit szerettem volna. Visszaküldhetem a csomagot?

    Természetesen a csomag visszaküldhető.

    Nem azt a terméket tették a csomagba, amit megrendeltem. Mi a teendőm?

    Minden esetben írásban jelezze reklamációját a webshoprendeles@kello.hu  email címen rendelésszáma feltüntetésével, a rendelésében rögzített termék raktári számával, illetve a tévesen küldött termék raktári száma, db szám feltüntetésével. Ügyfélszolgálatunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

    Hány nap áll rendelkezésre az indoklás nélküli visszaküldésre?

    Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

    Lejárt a határidő, van-e mégis lehetőség a visszaküldésre?

    Ha lejárt a 14 napos elállási határidő, sajnos a termékeket nem tudjuk visszavenni.

    Hova küldhetem vissza a tévesen rendelt termékeket?

    A KELLO központi raktárába. Könyvtárellátó Nonprofit Kft. Webshop központi raktár címe: 2225 Üllő, Zöldmező út 2.

    Hogyan működik a termékvisszaküldés?

    Kérjük, az ÁSZF 6. pontjában található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta  szerinti dokumentumot csatolja a visszaküldött csomaghoz.

    A KELLO Tankönyvcentrumban leadhatom a csomagot, amelyet szeretnék visszaküldeni a KELLO-hoz?

    Nem. A csomagot a központi raktárunkba kell visszaküldeni minden esetben.

    Van e elállási nyilatkozat minta?

    Igen, az ÁSZF 6. pontja tartalmazza.

    Az iskolában rossz listát kaptam, kiderült, hogy nem jók a korábban megvásárolt tankönyvek. Visszaküldhetem a KELLO-hoz?

    A tévesen megrendelt termékeket csak abban az esetben lehet visszaküldeni, ha belefér az ÁSZF szerinti 14 napos elállási/felmondási határidőbe.
    Egyéb esetben sajnos nem áll módunkban a termékek árát visszafizetni.

    Érdemes megvárnom az augusztusi új tankönyveket a szeptemberi iskolakezdésre?

    Mindenképpen ajánlott megvárni a vásárlást az új tankönyvjegyzék szerinti tankönyvek megjelenéséig!
    Az előző jegyzékről tévesen megrendelt könyveket kizárólag az ÁSZF-ben megadott 14 napos elállási/felmondási határidőn belül áll módunkban visszavenni.