A webshop főoldaláról https://webshop.kello.hu a Szállítás bannerre kattintva, vagy ezen a linken: https://webshop.kello.hu/szallitasi-informaciok
A Kello kizárólag az itt felsorolt országokba szállít a megjelölt szállítási díjak megfizetése mellett:
Ausztria 3790 Ft
Horvátország 3790 Ft
Németország 5510 Ft
Románia 3790 Ft
Szlovákia 3790 Ft
Szlovénia 3790 Ft
Külföldi szállítási cím esetén kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. Online fizetési rendszerünk a MasterCard és VISA típusú bankkártyákat fogadja el.
A webshopban utánvéttel, valamint bankkártyával lehetséges fizetni. Bővebb infó a bankkártyás fizetésről!
Rendelés leadása közben, a szállítási mód megadása során van lehetőség a kívánt postapontot kiválasztani. Amely postapont szerepel a listában, arra kérhető csomag.
A MOL PostaPonti csomagátvétel előnyei:
- A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is elhozhatja a csomagját.
- SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.
- A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethet.
- Csomagját 5 munkanapon belül szabadon átveheti.
https://webshop.kello.hu/postapontok
A kiválasztott termékek szállítását a raktáron lévő készletből teljesítjük. A raktáron lévő termékeket 1-20 munkanapos határidővel adjuk át kiszállításra. A valóságban 2-3 munkanapon belül megérkezik a csomag.
Igen, a vásárlás számlázását követően emailben értesítést küldünk. A kézbesítés pontos időpontjáról a Magyar Posta értesíti az vásárlót.
A csomag nyomkövetési számát a regisztrált felhasználók meg tudják nézni a fiókba belépve, a "Rendelések" menüpontban.
A regisztrált felhasználóink személyes fiókjukba belépve, a megrendelés adatlapján látható ragszámra kattintva a Magyar Posta nyomkövető oldalára kerülnek, ahol láthatják hol jár a csomag.
Igen. Normál esetben a csomagokat a KELLO Tankönyvcentrumban (Budapest, József körút 63.) lehet személyesen átvenni. Jelenleg azonban a pandémiás helyzet miatt a személyes csomagátvételi lehetőség szünetel.
Igen.
Figyelemmel lehet kísérni korábbi rendeléseket.
Sikertelen bankkártyás fizetés után meg lehet próbálkozni az újrafizetéssel.
Nyomon lehet követni a csomagok útját.
https://webshop.kello.hu/privacy-policy
Legyen szíves felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a webshoprendeles@kello.hu email címen.
Amennyiben lehetséges, a kért könyvet rövid időn belül beszerezzük.
Ha tankönyvet keres, akkor legpontosabban a raktári szám megadásával találja meg a terméket a webshop felső területén a „Termékek keresése” mezőben.
Ügyeljen arra, hogy minden karakter pontosan szerepeljen a számsorban! (kötőjel, szóköz, stb.)
Keresést lehet indítani a könyv címének beírásával is.
A „Részletes keresés” gombra kattintva több különféle paraméter megadásával is kereshet, pl. szerző neve, ISBN szám, kiadó, stb.
Amennyiben regisztrált felhasználóként vásárolt, és a bankkártyás fizetése sikertelen volt, úgy be tud lépni a fiókjába, és újra tud próbálkozni a rendelés kifizetésével.
Amennyiben vendégként vásárolt, úgy sajnos nem lehetséges az újrapróbálkozás. Kérjük, ez esetben szíveskedjen a rendelést újra leadni.
A megrendelés során kiválasztott fizetési módot nem lehetséges megváltoztatni.
Amennyiben a rendelését véglegesítette, már nincs mód a megváltoztatására.
Ha segítségre van szüksége, mert rosszul adata le a rendelését, akkor szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webshoprendeles@kello.hu email címen.
A webshoprendeles@kello.hu e-mail címen kérheti rendelése törlését, a rendelésszám feltüntetésével.
A rendelések nem vonhatók össze.
Természetesen a csomag visszaküldhető.
Minden esetben írásban jelezze reklamációját a webshoprendeles@kello.hu email címen rendelésszáma feltüntetésével, a rendelésében rögzített termék raktári számával, illetve a tévesen küldött termék raktári száma, db szám feltüntetésével. Ügyfélszolgálatunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
Ha lejárt a 14 napos elállási határidő, sajnos a termékeket nem tudjuk visszavenni.
A KELLO központi raktárába. Könyvtárellátó Nonprofit Kft. Webshop központi raktár címe: 2225 Üllő, Zöldmező út 2.
Kérjük, az ÁSZF 6. pontjában található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta szerinti dokumentumot csatolja a visszaküldött csomaghoz.
Nem. A csomagot a központi raktárunkba kell visszaküldeni minden esetben.
Igen, az ÁSZF 6. pontja tartalmazza.
A tévesen megrendelt termékeket csak abban az esetben lehet visszaküldeni, ha belefér az ÁSZF szerinti 14 napos elállási/felmondási határidőbe.
Egyéb esetben sajnos nem áll módunkban a termékek árát visszafizetni.
Mindenképpen ajánlott megvárni a vásárlást az új tankönyvjegyzék szerinti tankönyvek megjelenéséig!
Az előző jegyzékről tévesen megrendelt könyveket kizárólag az ÁSZF-ben megadott 14 napos elállási/felmondási határidőn belül áll módunkban visszavenni.