Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A Vadnyugat lakonikus mosolyú, de annál gyorsabb kezű cowboy-a, Lucky Luke kalandjait elbeszélő ikonikus képregénysorozat a 44. kötetben a 19. század második felének Amerikájában a vasút terjeszkedésének kalandos történetét meséli el olvasóinak. A Maurice de Bevere, vagy ismertebb nevén Morris által rajzolt képregény hazánkban is a műfaj ismertebb alkotásai között található, melyhez a belőle készült rajzfilmsorozat is hozzájárulhatott. A jelen kötetben hősünk egy komoly kihívással kénytelen szembenézni: 1862-ben a Pacific Railroad Act értelmében az USA keleti és nyugati partját, a két óceánt vasúttal kell összekötni. A megbízást a vonal egyik felére a Central Pacific, míg a másikra a Union Pacific kapja, elindul a két vállalat között a rivalizálás, amelyet a Union Pacific elvetemült alkalmazottai nem akarnak csak szimplán a számok szintjén hagyni, ahol csak lehet, szabotálni akarják az építkezést.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Hartog van Banda, Lo (1916-2006)

Nitroglicerin - Lucky Luke 44. - képregény

Borító ár
2 499 Ft
Aktuális online ár
1 874 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Hartog van Banda, Lo (1916-2006)
ISBN
9786155699511
Egyéb szerzőség
Szenes Renáta (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2022
Méret
46, [1] o.
Kiadó
Pesti Kv. K.
Cikkszám
3001070771
Sorozatcím
Lucky Luke ; 44.

Darabszám
Teljes leírás
A Vadnyugat lakonikus mosolyú, de annál gyorsabb kezű cowboy-a, Lucky Luke kalandjait elbeszélő ikonikus képregénysorozat a 44. kötetben a 19. század második felének Amerikájában a vasút terjeszkedésének kalandos történetét meséli el olvasóinak. A Maurice de Bevere, vagy ismertebb nevén Morris által rajzolt képregény hazánkban is a műfaj ismertebb alkotásai között található, melyhez a belőle készült rajzfilmsorozat is hozzájárulhatott. A jelen kötetben hősünk egy komoly kihívással kénytelen szembenézni: 1862-ben a Pacific Railroad Act értelmében az USA keleti és nyugati partját, a két óceánt vasúttal kell összekötni. A megbízást a vonal egyik felére a Central Pacific, míg a másikra a Union Pacific kapja, elindul a két vállalat között a rivalizálás, amelyet a Union Pacific elvetemült alkalmazottai nem akarnak csak szimplán a számok szintjén hagyni, ahol csak lehet, szabotálni akarják az építkezést.