Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
A romániai magyar óvodapedagógus-pszichológus szerző, Bakk-Miklósi Kinga jelen, második, javított és bővített kiadásban megjelenő könyvében a lélektan gyermekneveléshez és oktatáshoz kapcsolódó területei közül tárgyal néhány, általa meghatározónak ítélt kérdéskört, amely elsősorban az óvodai és általános iskolai nevelők munkájának elméleti hátterét gazdagítja. A neveléstan tárgyának és feladatkörének meghatározása után áttekinti a gyermek fejlődési ívét az óvodától a fiatal felnőttkorig, bemutatja a különböző tanuláselméleteket és nevelési folyamatban jelentkező hatásukat, ír a beszéd és a nyelvhasználat fejlődéséről, valamint meghatározza a motiváció jelentését. Munkája második felében taglalja a tanuló személyiségének és kreativitásának témáját, itt esik szó az iskolai sikerről és kudarcról, a tudatos pedagógussá válásról, a nevelők feladatáról a gyermekkori lelki problémák kezelésében, a sérült gyerekek iskolai kezeléséről, illetve az iskolai gyermekvédelemről. A pedagógiai-pszichológiai szakkönyvet a szakirodalom jegyzéke zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Bakk-Miklósi Kinga (1978-)

Neveléslélektan – kitekintésekkel

Borító ár
3 600 Ft
Aktuális online ár
2 844 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Bakk-Miklósi Kinga (1978-)
ISBN
9789731142135
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
24 cm
Kiadó
Ábel
Cikkszám
3001023567

Darabszám
Teljes leírás
A romániai magyar óvodapedagógus-pszichológus szerző, Bakk-Miklósi Kinga jelen, második, javított és bővített kiadásban megjelenő könyvében a lélektan gyermekneveléshez és oktatáshoz kapcsolódó területei közül tárgyal néhány, általa meghatározónak ítélt kérdéskört, amely elsősorban az óvodai és általános iskolai nevelők munkájának elméleti hátterét gazdagítja. A neveléstan tárgyának és feladatkörének meghatározása után áttekinti a gyermek fejlődési ívét az óvodától a fiatal felnőttkorig, bemutatja a különböző tanuláselméleteket és nevelési folyamatban jelentkező hatásukat, ír a beszéd és a nyelvhasználat fejlődéséről, valamint meghatározza a motiváció jelentését. Munkája második felében taglalja a tanuló személyiségének és kreativitásának témáját, itt esik szó az iskolai sikerről és kudarcról, a tudatos pedagógussá válásról, a nevelők feladatáról a gyermekkori lelki problémák kezelésében, a sérült gyerekek iskolai kezeléséről, illetve az iskolai gyermekvédelemről. A pedagógiai-pszichológiai szakkönyvet a szakirodalom jegyzéke zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"