Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Mrázik Julianna, a PTE tanszékvezető oktatója pedagógiai témájú előadásaiból készített tanulmányai olvashatóak ebben a kötetben, amelynek egyik alapmotívuma az összehasonlító szemlélet: a szerző a hagyományos pedagógiát állítja párhuzamba a modern, alternatív nevelési irányzatokkal, rámutatva mindkettő előnyeire, hátrányaira. Ugyanakkor nem csak erről esik szó a monográfiában. Olyan témákat fejt a fejezetek keretei között Mrázik Julianna, mint a nevelésfogalom változásai, a nevelés tudományként való megközelítése, annak paradigmái és paradigmaváltásai, intézményesülése, a bölcseleti paradigma előzményei, a természettudományos és társadalmi-pszichológiai paradigma, a nevelés intézményi megközelítése, a pedagógus hivatás mint szerep, az ideális pedagógus ismérvei, vagy a szakma jogi háttere. A szakkönyvet összegzés, epilógus, továbbá a tárgyalt témákhoz kapcsolódó források felsorolása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Mrázik Julianna (1969-)

Nevelés és iskola. A nevelés pedagógiai antropológiai és összehasonlító megközelítése

Borító ár
2 990 Ft
Aktuális online ár
2 243 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Mrázik Julianna (1969-)
ISBN
9786155110740
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
20 cm
Kiadó
Ad Librum
Cikkszám
3001022029
Alcím
a nevelés pedagógiai antropológiai és összehasonlító megközelítése

Darabszám
Teljes leírás
Mrázik Julianna, a PTE tanszékvezető oktatója pedagógiai témájú előadásaiból készített tanulmányai olvashatóak ebben a kötetben, amelynek egyik alapmotívuma az összehasonlító szemlélet: a szerző a hagyományos pedagógiát állítja párhuzamba a modern, alternatív nevelési irányzatokkal, rámutatva mindkettő előnyeire, hátrányaira. Ugyanakkor nem csak erről esik szó a monográfiában. Olyan témákat fejt a fejezetek keretei között Mrázik Julianna, mint a nevelésfogalom változásai, a nevelés tudományként való megközelítése, annak paradigmái és paradigmaváltásai, intézményesülése, a bölcseleti paradigma előzményei, a természettudományos és társadalmi-pszichológiai paradigma, a nevelés intézményi megközelítése, a pedagógus hivatás mint szerep, az ideális pedagógus ismérvei, vagy a szakma jogi háttere. A szakkönyvet összegzés, epilógus, továbbá a tárgyalt témákhoz kapcsolódó források felsorolása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"