Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A világgazdasági globalizáció során nemzetközivé válik a piac, a pénzvilág és a vállalatok működési területe. A nemzetközi vállalatok, multinacionális cégek irányításának sajátosságaival, a nemzetközi menedzsmenttel foglalkozik a csupa egyetemi oktató által írt és szerkesztett, ezúttal második, bővített kiadásban megjelenő kötet.

Nemzetközi menedzsment (2., bővített kiadás)

Raktári szám: PGAZX00066
Borító ár
7 500 Ft
Aktuális online ár
7 125 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634546535
Egyéb szerzőség
Blahó András (1946-) (szerk.);Czakó Erzsébet (szerk.);Poór József (1949-) (szerk.);Szerb László (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2021
Méret
592 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001068333
Sorozatcím
Menedzsment szakkönyvtár ; 2061-6430

Darabszám
Teljes leírás
A világgazdasági globalizáció során nemzetközivé válik a piac, a pénzvilág és a vállalatok működési területe. A nemzetközi vállalatok, multinacionális cégek irányításának sajátosságaival, a nemzetközi menedzsmenttel foglalkozik a csupa egyetemi oktató által írt és szerkesztett, ezúttal második, bővített kiadásban megjelenő kötet.