Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
Az elismert pedagógiai kutató és szakíró, Trencsényi László az alapítástól kezdve jelen volt a Miskolci Egyetem Pedagógia Tanszékének életében, ahol 1993 és 2004 között tevékenykedett oktatóként, és számos kutatást is végzett. Az itt elvégzett munka eredményeiről számolnak be eredetileg 2001 és 2009 között az Iskolakultúra, a Miskolci Pedagógus és a Pedagógusképzés című folyóiratok hasábjain, illetve egy tanulmánykötetben napvilágot látott tanulmányai, kutatási jelentései. Az első írás összefoglalóan mutatja be a miskolci egyetemen folyó tanárképzést 1993 és 2003 között, majd olyan további témákról esik szó, mint a helyi pedagógusok tudáskonstrukciói a nevelésügy alapkérdéseiről, alapfogalmairól, a 2007-es miskolci agressziókutatás tanulságai, integrált közoktatási (közművelődési) intézmények Borsod-Abaúj-Zemplén megyében az ezredfordulón, illetve a szociális hátrányok hatása az iskola világára. Elsősorban szakkönyvtáraknak ajánlható beszerzésre. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Trencsényi László (1947-)

Miskolci pedagógiai tükör

Raktári szám: 9789633774755
Aktuális online ár
985 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Trencsényi László (1947-)
ISBN
9789633774755
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2014
Méret
21 cm
Kiadó
Fapadoskonyv.hu
Cikkszám
3000242509
Alcím
tanulmányok, kutatási jelentések, 1993-2004

Darabszám
Teljes leírás
Az elismert pedagógiai kutató és szakíró, Trencsényi László az alapítástól kezdve jelen volt a Miskolci Egyetem Pedagógia Tanszékének életében, ahol 1993 és 2004 között tevékenykedett oktatóként, és számos kutatást is végzett. Az itt elvégzett munka eredményeiről számolnak be eredetileg 2001 és 2009 között az Iskolakultúra, a Miskolci Pedagógus és a Pedagógusképzés című folyóiratok hasábjain, illetve egy tanulmánykötetben napvilágot látott tanulmányai, kutatási jelentései. Az első írás összefoglalóan mutatja be a miskolci egyetemen folyó tanárképzést 1993 és 2003 között, majd olyan további témákról esik szó, mint a helyi pedagógusok tudáskonstrukciói a nevelésügy alapkérdéseiről, alapfogalmairól, a 2007-es miskolci agressziókutatás tanulságai, integrált közoktatási (közművelődési) intézmények Borsod-Abaúj-Zemplén megyében az ezredfordulón, illetve a szociális hátrányok hatása az iskola világára. Elsősorban szakkönyvtáraknak ajánlható beszerzésre. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"