Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Rekettye Gábor, a PTE Közgazdaság-tudományi Karának professor emeritusa legújabb könyvével nem csupán a marketing általános szintjeire vezeti be a kérdés iránt érdeklődő olvasókat, de részletekbe menően ismerteti, hogy a magyar kis- és középvállalatok milyen marketingeszközökkel és milyen metódusokkal válhatnak valóban sikeresekké az adott piaci szektorban. A kötet az elméleti rész mellett így a konkrét cégeknek és azokon keresztül a hazai sikertörténeteknek is teret ad. A könyv első változata 2006-ban jelent meg, a mostani viszont egy frissebb, az aktuális trendekhez és folyamatokhoz, valamint a gazdaság jelenlegi állásához igazodó kiadvány. A számos példa, diagram és más infografikai szemléltetőeszköz segít a bonyolultabb gazdasági jelenségek megértésében is, amelyhez a szerző jól fogó tolla, érthető és szórakoztató stílusa is nagyban hozzájárul.
Rekettye Gábor (1944-)

Kkv-marketing

Borító ár
5 800 Ft
Aktuális online ár
5 510 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Rekettye Gábor (1944-)
ISBN
9789636640507
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2024
Méret
285 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001088750
Alcím
minden, amit a kisebb cégeknek a marketingről tudniuk kell
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Rekettye Gábor, a PTE Közgazdaság-tudományi Karának professor emeritusa legújabb könyvével nem csupán a marketing általános szintjeire vezeti be a kérdés iránt érdeklődő olvasókat, de részletekbe menően ismerteti, hogy a magyar kis- és középvállalatok milyen marketingeszközökkel és milyen metódusokkal válhatnak valóban sikeresekké az adott piaci szektorban. A kötet az elméleti rész mellett így a konkrét cégeknek és azokon keresztül a hazai sikertörténeteknek is teret ad. A könyv első változata 2006-ban jelent meg, a mostani viszont egy frissebb, az aktuális trendekhez és folyamatokhoz, valamint a gazdaság jelenlegi állásához igazodó kiadvány. A számos példa, diagram és más infografikai szemléltetőeszköz segít a bonyolultabb gazdasági jelenségek megértésében is, amelyhez a szerző jól fogó tolla, érthető és szórakoztató stílusa is nagyban hozzájárul.