Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Németh Gergely Tibor angol nyelven megjelent könyve olvasható szakkönyvként és tanácsadó kötetként is. A szerző ugyanis a vállalkozások rejtelmeibe vezeti be a kérdéskör iránt érdeklődő olvasókat, s eközben az egyetemi képzésben is használható kézikönyvet ad át olvasóinak. A kiadvány nagy értéke, ahogy azt az egyik méltató, Heidrich Balázs is megfogalmazza, hogy szakít a klasszikus modellekkel, leszámol a vállalkozásokat, a vállalkozószellemet övező mítoszokkal és félreértésekkel, s ha nem is egy száz százalékig biztos módszert ad át, de egy olyan irányelvet jelöl ki, amelyet ha követünk, még a dekonjunktúra idején is esélyünk lesz életben tartani vállalkozásunkat. Németh elsődlegesen bemutatja, hogyan gondolkoznak az emberek magukról mint vállalkozókról, valamint azt, ahogy nekilátnak felépíteni az üzletüket. A tíz fejezetből álló, kiegyensúlyozottan megszerkesztett, kellően didaktikus könyv az első fejezetben a szerző kutatási elveivel, módszertani döntéseivel, egyáltalán a kutatás miértjével ismerteti meg az olvasókat.

Illusions of Entrepreneurship. Theories of Entrepreneurial Behaviour

Borító ár
4 900 Ft
Aktuális online ár
4 655 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634548409
Egyéb szerzőség
Budapesti Metropolitan Egyetem (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2021-
Méret
; 24 cm
Kiadó
Budapesti Metropolitan Egy.
Cikkszám
3001081717
Alcím
business, art and culture

Darabszám
Teljes leírás
Németh Gergely Tibor angol nyelven megjelent könyve olvasható szakkönyvként és tanácsadó kötetként is. A szerző ugyanis a vállalkozások rejtelmeibe vezeti be a kérdéskör iránt érdeklődő olvasókat, s eközben az egyetemi képzésben is használható kézikönyvet ad át olvasóinak. A kiadvány nagy értéke, ahogy azt az egyik méltató, Heidrich Balázs is megfogalmazza, hogy szakít a klasszikus modellekkel, leszámol a vállalkozásokat, a vállalkozószellemet övező mítoszokkal és félreértésekkel, s ha nem is egy száz százalékig biztos módszert ad át, de egy olyan irányelvet jelöl ki, amelyet ha követünk, még a dekonjunktúra idején is esélyünk lesz életben tartani vállalkozásunkat. Németh elsődlegesen bemutatja, hogyan gondolkoznak az emberek magukról mint vállalkozókról, valamint azt, ahogy nekilátnak felépíteni az üzletüket. A tíz fejezetből álló, kiegyensúlyozottan megszerkesztett, kellően didaktikus könyv az első fejezetben a szerző kutatási elveivel, módszertani döntéseivel, egyáltalán a kutatás miértjével ismerteti meg az olvasókat.