Teljes leírás
A bábművészet, színház- és irodalomtörténet határmezsgyéjén mozgó, kötetében, amely főként a szűk szakmai közönség érdeklődésére tarthat számot unikális témát helyezett vizsgálódásának fókuszába a szerző, Darida Veronika filozófus, színházesztéta és dramaturg, aki minhárom „minőségében” veszi górcső alá választott témáját. Tizennyolc, folyóiratokban, periodikákban (pl.: Híd; Balkon Kortárs Művészeti Folyóirat; Helikon Irodalom- és Kultúratudományi Szemle; Elpis filozófiatudományi folyóirat, Élet és Irodalom) 2017 és 2020 között megjelent esszéisztikus írásaiban többek sorában világhírű filmrendezők (Pasolini, Fassbinder, Ingmar Bergman) valamint, a kritikus, irodalom- és társadalomelméleti gondolkodó és filozófus, Roland Barthes színházi „kapcsolódási pontjait” vizsgálja, elemzi.