Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A maguk nemében a vikingek tekinthetőek sikeres üzletembereknek: gyorsan, hatékonyan és nagy mennyiségben tettek szert anyagi javakra, igaz, sajátos módszerekkel. Huszonegyedik századi utódaik, a skandináv országok állampolgárai szintén sikeres vállalkozóknak és kereskedőknek bizonyultak - természetesen jóval kevesebb emberáldozattal, mint őseik. Arról, hogy mi a titka közismerten sikeres cégeiknek (mint például az IKEA, a Nokia, a Volvo stb.) kísérel meg írni röviden, tömören a szerzőpáros, számos elméleti és gyakorlati tanáccsal látva el a "viking marketingre" nyitott olvasókat. Az első rész - Marketing - azt a folyamatot veszi végig és egészíti ki számtalan praktikus stratégiai javaslattal, amíg egy jó ötletből valódi vállalkozás sarjad. A kötet második felét kitevő fejezetben (Cégkultúra) a már meglevő vállalkozásunk felvirágoztatásához szükséges vezetéstudományi, marketingre és menedzsmentre vonatkozó tanácsok kaptak helyet. A kiadványt a témához kapcsolódó bibliográfia zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Strid, Steve;Andréasson, Claes

A viking marketing

Borító ár
2 990 Ft
Aktuális online ár
2 243 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Strid, Steve;Andréasson, Claes
ISBN
9789638899699
Egyéb szerzőség
Dufka Hajnalka (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2011
Méret
23 cm
Kiadó
Pongor Publ. Üzleti K.
Cikkszám
3000194720
Alcím
[sikeres biznisz skandináv módra]

Darabszám
Teljes leírás
A maguk nemében a vikingek tekinthetőek sikeres üzletembereknek: gyorsan, hatékonyan és nagy mennyiségben tettek szert anyagi javakra, igaz, sajátos módszerekkel. Huszonegyedik századi utódaik, a skandináv országok állampolgárai szintén sikeres vállalkozóknak és kereskedőknek bizonyultak - természetesen jóval kevesebb emberáldozattal, mint őseik. Arról, hogy mi a titka közismerten sikeres cégeiknek (mint például az IKEA, a Nokia, a Volvo stb.) kísérel meg írni röviden, tömören a szerzőpáros, számos elméleti és gyakorlati tanáccsal látva el a "viking marketingre" nyitott olvasókat. Az első rész - Marketing - azt a folyamatot veszi végig és egészíti ki számtalan praktikus stratégiai javaslattal, amíg egy jó ötletből valódi vállalkozás sarjad. A kötet második felét kitevő fejezetben (Cégkultúra) a már meglevő vállalkozásunk felvirágoztatásához szükséges vezetéstudományi, marketingre és menedzsmentre vonatkozó tanácsok kaptak helyet. A kiadványt a témához kapcsolódó bibliográfia zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"