Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Veres Zoltán jelen műve 1998-as első megjelenése óta több kiadást is megért. Az eltelt időszak megérlelte a téma átdolgozását, melynek eredményeként a klasszikus módszerek tárgyalása mellett helyet kapott a legújabb, szolgáltatás-központú marketingkoncepció is. A tankönyvként továbbra is használható mű szerzője feltételezi a marketing alapjainak ismeretét, melyre építve bontja ki a szolgáltatásmarketing elveinek és módszertanának fejlődését.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Veres Zoltán (1953-)

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

Raktári szám: PGAZX00063
Borító ár
6 900 Ft
Aktuális online ár
6 555 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Veres Zoltán (1953-)
ISBN
9789634546405
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2021
Méret
622 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001069344
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Veres Zoltán jelen műve 1998-as első megjelenése óta több kiadást is megért. Az eltelt időszak megérlelte a téma átdolgozását, melynek eredményeként a klasszikus módszerek tárgyalása mellett helyet kapott a legújabb, szolgáltatás-központú marketingkoncepció is. A tankönyvként továbbra is használható mű szerzője feltételezi a marketing alapjainak ismeretét, melyre építve bontja ki a szolgáltatásmarketing elveinek és módszertanának fejlődését.