Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Veres Zoltán jelen műve 1998-as első megjelenése óta több kiadást is megért. Az eltelt időszak megérlelte a téma átdolgozását, melynek eredményeként a klasszikus módszerek tárgyalása mellett helyet kapott a legújabb, szolgáltatás-központú marketingkoncepció is. A tankönyvként továbbra is használható mű szerzője feltételezi a marketing alapjainak ismeretét, melyre építve bontja ki a szolgáltatásmarketing elveinek és módszertanának fejlődését. Hogy nem száraz, tudományos nyelvezettel megfogalmazott szakkönyvről van szó, azt már a borító ironikus grafikája megelőlegezi. A főszöveg tartalmazza az üzleti alapképzés teljes szolgáltatásmarketing-tananyagát, míg a Master, kiemelt alcím alatt közölt rész a mesterképzésben részt vevők számára nyújt helyenként felsőfokú kvantitatív módszertani tudást feltételező információkat. A szürke tónussal jelzett szövegrészeket a szerző a gazdasági gyakorlatból és a szaksajtóból válogatta. Veres Zoltán munkáját nemcsak egyetemi-főiskolai hallgatók, marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, amelyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Veres Zoltán (1953-)

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Borító ár
5 750 Ft
Aktuális online ár
5 463 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Veres Zoltán (1953-)
ISBN
9789630586702
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2009
Méret
578 p. : ill. ; 25 cm
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000156360
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Veres Zoltán jelen műve 1998-as első megjelenése óta több kiadást is megért. Az eltelt időszak megérlelte a téma átdolgozását, melynek eredményeként a klasszikus módszerek tárgyalása mellett helyet kapott a legújabb, szolgáltatás-központú marketingkoncepció is. A tankönyvként továbbra is használható mű szerzője feltételezi a marketing alapjainak ismeretét, melyre építve bontja ki a szolgáltatásmarketing elveinek és módszertanának fejlődését. Hogy nem száraz, tudományos nyelvezettel megfogalmazott szakkönyvről van szó, azt már a borító ironikus grafikája megelőlegezi. A főszöveg tartalmazza az üzleti alapképzés teljes szolgáltatásmarketing-tananyagát, míg a Master, kiemelt alcím alatt közölt rész a mesterképzésben részt vevők számára nyújt helyenként felsőfokú kvantitatív módszertani tudást feltételező információkat. A szürke tónussal jelzett szövegrészeket a szerző a gazdasági gyakorlatból és a szaksajtóból válogatta. Veres Zoltán munkáját nemcsak egyetemi-főiskolai hallgatók, marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, amelyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"