Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    8%

    A szolgáltatásmarketing alapkönyve

    5 290 Ft
    5 750 Ft
    - +
    Teljes leírás
    Veres Zoltán jelen műve 1998-as első megjelenése óta több kiadást is megért. Az eltelt időszak megérlelte a téma átdolgozását, melynek eredményeként a klasszikus módszerek tárgyalása mellett helyet kapott a legújabb, szolgáltatás-központú marketingkoncepció is. A tankönyvként továbbra is használható mű szerzője feltételezi a marketing alapjainak ismeretét, melyre építve bontja ki a szolgáltatásmarketing elveinek és módszertanának fejlődését. Hogy nem száraz, tudományos nyelvezettel megfogalmazott szakkönyvről van szó, azt már a borító ironikus grafikája megelőlegezi. A főszöveg tartalmazza az üzleti alapképzés teljes szolgáltatásmarketing-tananyagát, míg a Master, kiemelt alcím alatt közölt rész a mesterképzésben részt vevők számára nyújt helyenként felsőfokú kvantitatív módszertani tudást feltételező információkat. A szürke tónussal jelzett szövegrészeket a szerző a gazdasági gyakorlatból és a szaksajtóból válogatta. Veres Zoltán munkáját nemcsak egyetemi-főiskolai hallgatók, marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, amelyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
    Termék részletes adatai
    Szerző Veres Zoltán (1953-)
    Kötésfajta kötött ; 5750,- Ft
    Vonalkód 9789630586702
    Kiadás 2. bőv., átd. kiad.
    Nyelv magyar
    Oldalszám 578 p.
    ÚK szám 201723086
    Cikkszám 3000156360
    Méret 0/0 (815)
    Sorozatcím Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703