Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
23%
Teljes leírás
Elsősorban vállalkozóknak ajánlja, de természetesen mások számára is hasznos olvasmány lehet Klausz Melinda közösségi médiahasználattal foglalkozó, immár második, bővített kiadásban megjelenő könyve. A szerző elsőként felvázolja az internet korszakait, valamint megmagyarázza a közösségi média megértéséhez legfontosabb alapfogalmakat.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Klausz Melinda (1980-)

A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad

Borító ár
4 299 Ft
Aktuális online ár
3 310 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Klausz Melinda (1980-)
ISBN
9789635430444
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
344 o.
Kiadó
Athenaeum
Cikkszám
3001055714
Alcím
hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Darabszám
Teljes leírás
Elsősorban vállalkozóknak ajánlja, de természetesen mások számára is hasznos olvasmány lehet Klausz Melinda közösségi médiahasználattal foglalkozó, immár második, bővített kiadásban megjelenő könyve. A szerző elsőként felvázolja az internet korszakait, valamint megmagyarázza a közösségi média megértéséhez legfontosabb alapfogalmakat.