Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A H. Varga Gyula szerkesztésében megjelent tanulmánykötet a média modern formáival vet számot: a tanulmányok szerzői a nyomtatott és az online sajtó, valamint a megváltozott mediális felületeket kihasználó portálok hatásmechanizmusait, szándékát, formáját és gyakran ideológiától és politikai pártállástól sem mentes tartalmát vizsgálják.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

A befolyásolás formái a médiában

Borító ár
2 000 Ft
Aktuális online ár
1 600 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789635340309
Egyéb szerzőség
Varga Gyula, H. (1947-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
134 o.
Kiadó
Hungarovox
Cikkszám
3001068944
Alcím
szándék, hatás, forma és tartalom

Darabszám
Teljes leírás
A H. Varga Gyula szerkesztésében megjelent tanulmánykötet a média modern formáival vet számot: a tanulmányok szerzői a nyomtatott és az online sajtó, valamint a megváltozott mediális felületeket kihasználó portálok hatásmechanizmusait, szándékát, formáját és gyakran ideológiától és politikai pártállástól sem mentes tartalmát vizsgálják.