Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    15%

    Turizmusmarketing

    4 165 Ft
    4 900 Ft
    - +
    Teljes leírás
    Jelen, Lőrincz Katalin és Sulyok Judit által szerkesztett, népes szakember gárda által írt kötet, a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva tekinti át a turizmusmarketing teljes folyamatát. A könyv a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált helyzetének bemutatásával indít, majd a fogyasztók, vagyis a potenciális utazók megismerése következik. A marketing szerves részét képező termékfejlesztés után az olvasók az árképzés, az elosztási csatornák, majd a kommunikáció, promóció területébe nyernek bepillantást, s külön fejezetek tárgyalják a turizmusban is kiemelt reklámot és közönségkapcsolatokat (public relations), valamint a monitoringot. A kötet a turizmusmarketing várható jövőjének felvázolásával zárul. A számos gyakorlati példát bemutató tankönyv egyes fejezeteit a kulcsfogalmak listája, ellenőrző kérdések és irodalomjegyzék zárja. A mellékletben infógrafikák, térképvázlatok és néhány reklámplakát kapott helyet. Turisztikai szakembereken és egyetemi hallgatókon kívül a turizmusban dolgozóknak is ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
    Termék részletes adatai
    Vonalkód 9789634540243
    Nyelv magyar
    Egyéb szerzőség Lőrincz Katalin (1972-) (szerk.);Sulyok Judit (1978-) (szerk.);Rátz Tamara (1969-) (szerk.)
    Cikkszám 3001026491
    Méret 357, [6] o. : ill., részben színes ; 24 cm
    Sorozatcím Turizmus szakkönyvtár ; 2061-3504;Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703
    Kiadás éve 2017
    Súly 600 gramm
    Kiadó Akad. K.