Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Jelen, Lőrincz Katalin és Sulyok Judit által szerkesztett, népes szakember gárda által írt kötet, a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva tekinti át a turizmusmarketing teljes folyamatát. A könyv a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált helyzetének bemutatásával indít, majd a fogyasztók, vagyis a potenciális utazók megismerése következik. A marketing szerves részét képező termékfejlesztés után az olvasók az árképzés, az elosztási csatornák, majd a kommunikáció, promóció területébe nyernek bepillantást, s külön fejezetek tárgyalják a turizmusban is kiemelt reklámot és közönségkapcsolatokat (public relations), valamint a monitoringot. A kötet a turizmusmarketing várható jövőjének felvázolásával zárul. A számos gyakorlati példát bemutató tankönyv egyes fejezeteit a kulcsfogalmak listája, ellenőrző kérdések és irodalomjegyzék zárja. A mellékletben infógrafikák, térképvázlatok és néhány reklámplakát kapott helyet. Turisztikai szakembereken és egyetemi hallgatókon kívül a turizmusban dolgozóknak is ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Turizmusmarketing

Borító ár
4 900 Ft
Aktuális online ár
4 655 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634540243
Egyéb szerzőség
Lőrincz Katalin (1972-) (szerk.);Sulyok Judit (1978-) (szerk.);Rátz Tamara (1969-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
357, [6] o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001026491
Sorozatcím
Turizmus szakkönyvtár ; 2061-3504;Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Jelen, Lőrincz Katalin és Sulyok Judit által szerkesztett, népes szakember gárda által írt kötet, a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva tekinti át a turizmusmarketing teljes folyamatát. A könyv a turizmusmarketing jelenlegi, élményorientált helyzetének bemutatásával indít, majd a fogyasztók, vagyis a potenciális utazók megismerése következik. A marketing szerves részét képező termékfejlesztés után az olvasók az árképzés, az elosztási csatornák, majd a kommunikáció, promóció területébe nyernek bepillantást, s külön fejezetek tárgyalják a turizmusban is kiemelt reklámot és közönségkapcsolatokat (public relations), valamint a monitoringot. A kötet a turizmusmarketing várható jövőjének felvázolásával zárul. A számos gyakorlati példát bemutató tankönyv egyes fejezeteit a kulcsfogalmak listája, ellenőrző kérdések és irodalomjegyzék zárja. A mellékletben infógrafikák, térképvázlatok és néhány reklámplakát kapott helyet. Turisztikai szakembereken és egyetemi hallgatókon kívül a turizmusban dolgozóknak is ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"