Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Robert Fisher a gondolkodást és a tanulást segítő elméleti és módszertani munkáiban (legutóbb: Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?, 9917023) nem valamiféle új tanítási programot fogalmaz meg, hanem a - bármilyen koncepció szerint oktató - tanároknak ad olyan módszertani eszközt a kezébe, mellyel a különböző korosztályú gyermekek tanítása eredményesebb lehet. Jelen kötetében a 7-11 éves tanulóknak nyújt élvezetes történeteket a világirodalom legszélesebb választékából merítve, meséket és irodalmi műveket Európa, Ázsia és Afrika népeinek kultúrkincséből. A kötet bevezetésében a történetek feldolgozásához, a gondolkodás tanításának technikai eszközeihez ad ajánlásokat a szerző. A rövid egy-két oldalas történetek után pedig minden esetben megadja a feldolgozáshoz szükséges ajánlott kérdéseket és további feladatokat is megfogalmaz. A kötet harminc történetet tartalmaz és - akár iskolai, akár egyéni vagy csoportos tanuláshoz is felhasználható.
Fisher, Robert

Tanítsuk gyermekeinket gondolkodni történetekkel

Raktári szám: MK-4400203
Borító ár
1 690 Ft
Aktuális online ár
1 268 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Fisher, Robert
ISBN
9789631625929
Egyéb szerzőség
Mész Lászlóné (1928-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2008
Méret
24 cm
Kiadó
Műszaki Kvk.
Cikkszám
3000017309

Darabszám
Teljes leírás
Robert Fisher a gondolkodást és a tanulást segítő elméleti és módszertani munkáiban (legutóbb: Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?, 9917023) nem valamiféle új tanítási programot fogalmaz meg, hanem a - bármilyen koncepció szerint oktató - tanároknak ad olyan módszertani eszközt a kezébe, mellyel a különböző korosztályú gyermekek tanítása eredményesebb lehet. Jelen kötetében a 7-11 éves tanulóknak nyújt élvezetes történeteket a világirodalom legszélesebb választékából merítve, meséket és irodalmi műveket Európa, Ázsia és Afrika népeinek kultúrkincséből. A kötet bevezetésében a történetek feldolgozásához, a gondolkodás tanításának technikai eszközeihez ad ajánlásokat a szerző. A rövid egy-két oldalas történetek után pedig minden esetben megadja a feldolgozáshoz szükséges ajánlott kérdéseket és további feladatokat is megfogalmaz. A kötet harminc történetet tartalmaz és - akár iskolai, akár egyéni vagy csoportos tanuláshoz is felhasználható.