Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Szolcsányi Ákos harmadik verses kötete – amely az Ünnepi Könyvhétre jelent meg – rendkívüli műgonddal megalkotott és tudatosan megszerkesztett mű. Valamennyi vers – hiszen a szerző hispanista is – a spanyol románc versforma ritmikai megkötéseit követi (a tetszőleges hosszúságú szakaszok trochaikus nyolcas sorokból állnak); ráadásul a két ciklusba úgy soroltattak be, hogy a darabok címének alfabetikus rendje a meghatározó, az első ciklusban (Kötődések) a-tól z-ig, a másodikban (Oldódások) z-től a-ig, azaz fordítva. Ráadásul a költő a tartalomjegyzékben a verscímeket – amelyek minden esetben kijelentő módú, jelen idejű, egyes szám harmadik személyű igék – rövidke, egysoros annotációkkal egészítette ki, mintegy jelezve: miről szól a vers. A kötet címével meg előre tudatosítja, munkáiban nem jelennek meg éles határhelyzetek, érzelmi csúcspontok
Szolcsányi Ákos (1984-)

Semmi meglepő vagy fontos

Borító ár
1 800 Ft
Aktuális online ár
1 440 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Szolcsányi Ákos (1984-)
ISBN
9786155729164
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2018
Méret
72, [3] o. ; 20 cm
Kiadó
FISZ
Cikkszám
3001036310
Alcím
románcok
Sorozatcím
Hortus conclusus ; 1589-5025 ; 50.

Darabszám
Teljes leírás
Szolcsányi Ákos harmadik verses kötete – amely az Ünnepi Könyvhétre jelent meg – rendkívüli műgonddal megalkotott és tudatosan megszerkesztett mű. Valamennyi vers – hiszen a szerző hispanista is – a spanyol románc versforma ritmikai megkötéseit követi (a tetszőleges hosszúságú szakaszok trochaikus nyolcas sorokból állnak); ráadásul a két ciklusba úgy soroltattak be, hogy a darabok címének alfabetikus rendje a meghatározó, az első ciklusban (Kötődések) a-tól z-ig, a másodikban (Oldódások) z-től a-ig, azaz fordítva. Ráadásul a költő a tartalomjegyzékben a verscímeket – amelyek minden esetben kijelentő módú, jelen idejű, egyes szám harmadik személyű igék – rövidke, egysoros annotációkkal egészítette ki, mintegy jelezve: miről szól a vers. A kötet címével meg előre tudatosítja, munkáiban nem jelennek meg éles határhelyzetek, érzelmi csúcspontok