Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
„A szervezetek számára a projektek sikeres teljesítése egyben a versenyelőny forrását, a túlélés zálogát vagy a jobb teljesítőképességet jelenti.” Ezzel a frappáns, s egyben igen lényegre törő mondattal nyitja a háromszerzős, szak- és tankönyvként is olvasható kötet a projektajánlatok menedzselésének kérdéskörét. Az Innovációs szakkönyvek név alatt futó sorozat harmadik kötetének szerzői, Blaskovics Bálint, Bognár Norbert és Kádár Zsombor arra vállalkoztak, hogy egy átfogó, széles körben jól használható kötetben gyűjtik össze mindazt, amit a projektajánlatok menedzseléséről az e tevékenységben érdekelteknek feltétlenül tudnia kell. A célközönségben ott találjuk mind az ajánlattevőt, mind az ajánlatadót, a szerzők az adott folyamatot mindkét ágens szemszögéből ismertetik. A bevezetőt követően a projektek közelítésmódjáról olvashatunk, vagyis a folyamatról, a szereplőkről, a versenyeztetési folyamat alapvető jellemzőiről, az ajánlat általános jellemzőiről, a versenyeztetés eszközrendszeréről, s végül a sikeres együttműködést befolyásoló tényezőkről.
Blaskovics Bálint

Projektajánlatok menedzselése

Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
5 225 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Blaskovics Bálint
ISBN
9789634549390
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2023
Méret
167 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001087605
Sorozatcím
Innovációs szakkönyvek ; 3.

Darabszám
Teljes leírás
„A szervezetek számára a projektek sikeres teljesítése egyben a versenyelőny forrását, a túlélés zálogát vagy a jobb teljesítőképességet jelenti.” Ezzel a frappáns, s egyben igen lényegre törő mondattal nyitja a háromszerzős, szak- és tankönyvként is olvasható kötet a projektajánlatok menedzselésének kérdéskörét. Az Innovációs szakkönyvek név alatt futó sorozat harmadik kötetének szerzői, Blaskovics Bálint, Bognár Norbert és Kádár Zsombor arra vállalkoztak, hogy egy átfogó, széles körben jól használható kötetben gyűjtik össze mindazt, amit a projektajánlatok menedzseléséről az e tevékenységben érdekelteknek feltétlenül tudnia kell. A célközönségben ott találjuk mind az ajánlattevőt, mind az ajánlatadót, a szerzők az adott folyamatot mindkét ágens szemszögéből ismertetik. A bevezetőt követően a projektek közelítésmódjáról olvashatunk, vagyis a folyamatról, a szereplőkről, a versenyeztetési folyamat alapvető jellemzőiről, az ajánlat általános jellemzőiről, a versenyeztetés eszközrendszeréről, s végül a sikeres együttműködést befolyásoló tényezőkről.