Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket - s ez a borászat területén sincsen másképp. Jelen kötet német szerzője azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolható a borfogyasztók vásárlói magatartása, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetik az érintettek vevőiket. Claudia Brandstätter az első szabály, a vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálásával indítja kötetét, részletesen kitérve a különböző irányzatokra, divatokra, a stílus testre szabására, a hitelességre, a legmagasabb objektív és szubjektív minőségre, a jutalmazás kérdésére, a mobil pincei vendéglátásra és a női borkóstolásra is. A kötetben részletesen kifejtésre kerül a további kilenc alapelv, így például olvashatunk a célcsoportok szem előtt tartásáról (külön az aktív, a passzív, az értékorientált, az anyagias vagy a művészet- és kultúrarajongó vevők esetében), az erősségekről és gyengeségekről (ld.: SWOT analízis), a piaci lehetőségek kihasználásáról, az elképzelések fontosságáról, a profil kérdéséről, a piaci intézkedésekről és végül, de nem utolsósorban a folyamatos ellenőrzésről. A rövid összefoglalással és a magyar nyelven elérhető ajánlott irodalom jegyzékével záródó, jópofa illusztrációkkal ellátott kötet általános gyűjtőkörű könyvtárak számára ajánlott.
Brandstätter, Claudia

Pincétől a piacig

Borító ár
2 900 Ft
Aktuális online ár
2 755 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Brandstätter, Claudia
ISBN
9789632865959
Egyéb szerzőség
Márkus Pál (ford.);Molnár Eszter (1956-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2010
Méret
21 cm
Kiadó
Mezőgazda
Cikkszám
3000179957
Alcím
a termelői borkimérés sikeres működtetésének 10 alapelve
Sorozatcím
Borász akadémia

Darabszám
Teljes leírás
Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket - s ez a borászat területén sincsen másképp. Jelen kötet német szerzője azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolható a borfogyasztók vásárlói magatartása, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetik az érintettek vevőiket. Claudia Brandstätter az első szabály, a vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálásával indítja kötetét, részletesen kitérve a különböző irányzatokra, divatokra, a stílus testre szabására, a hitelességre, a legmagasabb objektív és szubjektív minőségre, a jutalmazás kérdésére, a mobil pincei vendéglátásra és a női borkóstolásra is. A kötetben részletesen kifejtésre kerül a további kilenc alapelv, így például olvashatunk a célcsoportok szem előtt tartásáról (külön az aktív, a passzív, az értékorientált, az anyagias vagy a művészet- és kultúrarajongó vevők esetében), az erősségekről és gyengeségekről (ld.: SWOT analízis), a piaci lehetőségek kihasználásáról, az elképzelések fontosságáról, a profil kérdéséről, a piaci intézkedésekről és végül, de nem utolsósorban a folyamatos ellenőrzésről. A rövid összefoglalással és a magyar nyelven elérhető ajánlott irodalom jegyzékével záródó, jópofa illusztrációkkal ellátott kötet általános gyűjtőkörű könyvtárak számára ajánlott.