Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
23%
Teljes leírás
Második részéhez érkezett Ecsédi Orsolya kalandos meseregénye, a Kell egy csapat!, amelynek a főszereplője három kisiskolás gyerkőc, Anka, Zizu és Báti, akik mindhárman az ötödik bébe járnak, s nem mellesleg a legjobb pajtások. Ez a történet azzal indul, hogy Báti nem jön suliba: annyira rabja lett egy számítógépes játéknak, hogy egész éjjel azzal játszott, és képtelen volt felkelni. A vészterhes jelek már korábban mutatkoztak: a fiú egyre több közös programot mondott le, egyre kevésbé tudott a barátaira figyelni, és egyre nyúzottabb és nyúzottabb lett. Nem csoda, hogy a lányok, Anna és Zizu szívből megutálták a Bátit megbabonázó konzolt, és elnevezték eredeti neve, a Nayna helyett Nyanyának. Egy nap eldöntik, hogy most már elég az egészből, felmennek Bátiék lakásába, hogy kicibálják onnan a fiút - csakhogy senki nem nyit ajtót. Vajon hol lehetnek? Anna és Zizu tanácsért a boszorkányos képességekkel bíró Adél nénihez fordul tanácsért, aki rejtélyesen csak annyit mond, hogy Báti olyan helyen van, ahol nincs veszélyben, ám másokra nagy veszedelmet hozhat. Hamarosan nyilvánvalóvá válik: a barátjukat Nyanya beszippantotta a saját világába! Anna és Zizu elhatározzák, hogy utána mennek... A kiadó tizenegy éves kor felett ajánlja a regényt. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ecsédi Orsolya (1976-)

Nyanyacraft (Kell egy csapat 2.)

Borító ár
2 699 Ft
Aktuális online ár
2 078 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Ecsédi Orsolya (1976-)
ISBN
9789634577195
Egyéb szerzőség
László Maya (1983-) (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2019
Méret
164, [4] o.
Kiadó
Könyvmolyképző K.
Cikkszám
3001047688
Alcím
Kell egy csapat 2.

Darabszám
Teljes leírás
Második részéhez érkezett Ecsédi Orsolya kalandos meseregénye, a Kell egy csapat!, amelynek a főszereplője három kisiskolás gyerkőc, Anka, Zizu és Báti, akik mindhárman az ötödik bébe járnak, s nem mellesleg a legjobb pajtások. Ez a történet azzal indul, hogy Báti nem jön suliba: annyira rabja lett egy számítógépes játéknak, hogy egész éjjel azzal játszott, és képtelen volt felkelni. A vészterhes jelek már korábban mutatkoztak: a fiú egyre több közös programot mondott le, egyre kevésbé tudott a barátaira figyelni, és egyre nyúzottabb és nyúzottabb lett. Nem csoda, hogy a lányok, Anna és Zizu szívből megutálták a Bátit megbabonázó konzolt, és elnevezték eredeti neve, a Nayna helyett Nyanyának. Egy nap eldöntik, hogy most már elég az egészből, felmennek Bátiék lakásába, hogy kicibálják onnan a fiút - csakhogy senki nem nyit ajtót. Vajon hol lehetnek? Anna és Zizu tanácsért a boszorkányos képességekkel bíró Adél nénihez fordul tanácsért, aki rejtélyesen csak annyit mond, hogy Báti olyan helyen van, ahol nincs veszélyben, ám másokra nagy veszedelmet hozhat. Hamarosan nyilvánvalóvá válik: a barátjukat Nyanya beszippantotta a saját világába! Anna és Zizu elhatározzák, hogy utána mennek... A kiadó tizenegy éves kor felett ajánlja a regényt. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"