Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Bíró Péter marketingszakember kötetében harminchárom olyan rövid történetet oszt meg az érdeklődővel, amelyek az üzleti és kulturális élet sikereiről szólnak. A nagy multinacionális cégek tanulságos példái közül olvashatunk a Coca Cola, az IKEA, az IMS, a McDonald's, a Swatch vagy a Waberer's nemzetközi sikerének titkairól. A hazai pályán a szerző bemutatja az Aegon Biztosító, a Bock Pincészet, a Gyulai Pálinka Manufaktúra, a Sanoma Budapest, a Sió, a Szamos Csokoládéműhely, a Tisza cipő, az Univer, a Vodafone, valamint különlegességként a Pannonhalmi Főapátság sikerességét, s ezen belül a marketing szerepét. Külön egységet foglal el a kulturális szférába sorolható intézmények marketingje: hogy hogyan lett újra sikeres a budapesti Állatkert, a Kossuth Kiadó, miként pozícionálta magát a Művészetek Palotája, újult meg a Nemzeti Színház, lett kényszervállalkozásból Közép-Európa legjobb fesztiválja a Sziget vagy sikeres alternatív kulturális központ a Trafó. Az utolsó rész a legújabb trendekkel és "trendetlenségekkel" foglalkozik, így az információs és kommunikációs technológia változásaival vagy az ún. team works-szel (együttműködés). A szerző minden fejezet végén külön-külön összegyűjtötte a sikertényezőket. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Bíró Péter (1948-)

Menedzserművészek, művészmenedzserek

Borító ár
3 990 Ft
Aktuális online ár
3 192 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Bíró Péter (1948-)
ISBN
9789638902481
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2012
Méret
24 cm
Kiadó
T. Bálint Kiadó
Cikkszám
3000211946
Alcím
[33 sikertörténet]

Darabszám
Teljes leírás
Bíró Péter marketingszakember kötetében harminchárom olyan rövid történetet oszt meg az érdeklődővel, amelyek az üzleti és kulturális élet sikereiről szólnak. A nagy multinacionális cégek tanulságos példái közül olvashatunk a Coca Cola, az IKEA, az IMS, a McDonald's, a Swatch vagy a Waberer's nemzetközi sikerének titkairól. A hazai pályán a szerző bemutatja az Aegon Biztosító, a Bock Pincészet, a Gyulai Pálinka Manufaktúra, a Sanoma Budapest, a Sió, a Szamos Csokoládéműhely, a Tisza cipő, az Univer, a Vodafone, valamint különlegességként a Pannonhalmi Főapátság sikerességét, s ezen belül a marketing szerepét. Külön egységet foglal el a kulturális szférába sorolható intézmények marketingje: hogy hogyan lett újra sikeres a budapesti Állatkert, a Kossuth Kiadó, miként pozícionálta magát a Művészetek Palotája, újult meg a Nemzeti Színház, lett kényszervállalkozásból Közép-Európa legjobb fesztiválja a Sziget vagy sikeres alternatív kulturális központ a Trafó. Az utolsó rész a legújabb trendekkel és "trendetlenségekkel" foglalkozik, így az információs és kommunikációs technológia változásaival vagy az ún. team works-szel (együttműködés). A szerző minden fejezet végén külön-külön összegyűjtötte a sikertényezőket. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"