Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A Szilágyi Zsolt és Szivák Júlia szerkesztésében megjelent tanulmánykötet a média és a populáris kultúra jelenlegi helyzetét mutatja be Ázsiában. A Panta, vagyis a Pázmány nemzetközi tanulmányok 22. darabjaként megjelent kiadvány a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris kultúra Ázsiában című konferencia előadásainak átdolgozott, tanulmánnyá alakított változatát adja át a téma iránt érdeklődő olvasóknak. A tizenkét tanulmányt tizenhárom szerző jegyzi, akik olyan kérdésekre keresik a választ, mint hogy milyen irányba fejlődött és jelenleg milyen képet mutat a kínai videójáték-ipar, Zhai Yongming újabb műveinek nyelvében hogyan jelenik meg a környezet és a kultúra változása, hogyan lehet egy értelmezői keretbe foglalni a dél-koreai „új hullámos”, vagyis a K-kultúrát.

Média és populáris kultúra Ázsiában

Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
4 400 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634932772
Egyéb szerzőség
Szilágyi Zsolt (1970-) (szerk.);Szivák Júlia (szerk.);Pázmány Péter Katolikus Egyetem (Budapest) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2023
Méret
227, [2] o.
Kiadó
Typotex
Cikkszám
3001083847
Sorozatcím
Pázmány nemzetközi tanulmányok ; 2416-1438 ; 22.

Darabszám
Teljes leírás
A Szilágyi Zsolt és Szivák Júlia szerkesztésében megjelent tanulmánykötet a média és a populáris kultúra jelenlegi helyzetét mutatja be Ázsiában. A Panta, vagyis a Pázmány nemzetközi tanulmányok 22. darabjaként megjelent kiadvány a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris kultúra Ázsiában című konferencia előadásainak átdolgozott, tanulmánnyá alakított változatát adja át a téma iránt érdeklődő olvasóknak. A tizenkét tanulmányt tizenhárom szerző jegyzi, akik olyan kérdésekre keresik a választ, mint hogy milyen irányba fejlődött és jelenleg milyen képet mutat a kínai videójáték-ipar, Zhai Yongming újabb műveinek nyelvében hogyan jelenik meg a környezet és a kultúra változása, hogyan lehet egy értelmezői keretbe foglalni a dél-koreai „új hullámos”, vagyis a K-kultúrát.