Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak kötete immár második, bővített kiadásban jelenik meg. Alapját az elmúlt években folyamatosan fejlesztett mesterkurzus anyaga adta, mely Marketingkutatás haladóknak címmel fut. Az olvasók megismerhetik a marketingkutatás legújabb trendjeit, változásait (különös tekintettel a magyarországi vonatkozásokra), a fogyasztói és a megbízói oldal főbb változásait, valamint a marketingkutatás új működési modelljét.
Szűcs Krisztián (1975-)

Marketingkutatás 4.0

Borító ár
8 200 Ft
Aktuális online ár
7 790 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Szűcs Krisztián (1975-)
ISBN
9789634548539
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2023
Méret
187 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001081710
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak kötete immár második, bővített kiadásban jelenik meg. Alapját az elmúlt években folyamatosan fejlesztett mesterkurzus anyaga adta, mely Marketingkutatás haladóknak címmel fut. Az olvasók megismerhetik a marketingkutatás legújabb trendjeit, változásait (különös tekintettel a magyarországi vonatkozásokra), a fogyasztói és a megbízói oldal főbb változásait, valamint a marketingkutatás új működési modelljét.