Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar menedzsment és vállalatgazdaságtan tanszék munkacsoportja által írt tankönyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. Az egyes fejezetek elsősorban termék-megközelítésben mutatják be a marketing szerepét és annak eszköztárát. Az első fejezet a marketing alapkoncepcióit és környezetét mutatja be, majd a termék piacairól, a marketingstratégiai és a termékpolitikai döntésekről, az ár - értékesítés - kommunikációs kérdéseiről esik szó. Az utolsó fejezet új üzleti modelleket és marketinggyakorlatokat ismertet. A megértést magyarázó ábrák, összefoglaló táblázatok és diagramok is segítik, s a fejezetekben rövid esettanulmányok is helyet kaptak. A kiadványt a kulcsszavak mutatója és irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Marketing: Fókuszban a termék

Borító ár
3 800 Ft
Aktuális online ár
3 040 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789632799735
Egyéb szerzőség
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar. Menedszment és Vállalatgazdaságtan Tanszék (közread.);Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
24 cm
Kiadó
Typotex
Cikkszám
3001031746
Sorozatcím
Baccalaureus scientiae tankönyvek

Darabszám
Teljes leírás
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar menedzsment és vállalatgazdaságtan tanszék munkacsoportja által írt tankönyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. Az egyes fejezetek elsősorban termék-megközelítésben mutatják be a marketing szerepét és annak eszköztárát. Az első fejezet a marketing alapkoncepcióit és környezetét mutatja be, majd a termék piacairól, a marketingstratégiai és a termékpolitikai döntésekről, az ár - értékesítés - kommunikációs kérdéseiről esik szó. Az utolsó fejezet új üzleti modelleket és marketinggyakorlatokat ismertet. A megértést magyarázó ábrák, összefoglaló táblázatok és diagramok is segítik, s a fejezetekben rövid esettanulmányok is helyet kaptak. A kiadványt a kulcsszavak mutatója és irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"