Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A marketing tudományával kapcsolatos alapismeretekbe kínál bepillantást a változatlan utánnyomásban megjelenő kötet, amelyet szerzői a szakirányú felsőoktatásban részt vevő hallgatók figyelmébe ajánlanak. Miután tisztázták a marketing gazdaságban játszott szerepét, írnak a fogyasztói magatartásról, a piacszegmentációról, célcsoportképzésről és pozícionálásról, a téma piackutatási vonzatairól, a termék és márkapolitikáról, a szolgáltatások különféle marketingfeladatairól, az árképzésről és az értékesítési rendszerről. Ezután olvashatunk a kereskedelem folyamatáról, a személyes értékesítésről, a reklám különböző alapjairól és formáiról, valamint a reklám- és marketingtervezésről. A szerzők az előző kiadáshoz képest nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az azóta rohamosan elterjedő internet szerepére rávilágítsanak. A könyvet irodalomjegyzék, illetve tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Bauer András (1952-)

Marketing alapismeretek

Raktári szám: PGAZM31915
Borító ár
5 950 Ft
Aktuális online ár
5 653 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Bauer András (1952-)
ISBN
9789630598705, 9789630595025
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
452 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000237977
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A marketing tudományával kapcsolatos alapismeretekbe kínál bepillantást a változatlan utánnyomásban megjelenő kötet, amelyet szerzői a szakirányú felsőoktatásban részt vevő hallgatók figyelmébe ajánlanak. Miután tisztázták a marketing gazdaságban játszott szerepét, írnak a fogyasztói magatartásról, a piacszegmentációról, célcsoportképzésről és pozícionálásról, a téma piackutatási vonzatairól, a termék és márkapolitikáról, a szolgáltatások különféle marketingfeladatairól, az árképzésről és az értékesítési rendszerről. Ezután olvashatunk a kereskedelem folyamatáról, a személyes értékesítésről, a reklám különböző alapjairól és formáiról, valamint a reklám- és marketingtervezésről. A szerzők az előző kiadáshoz képest nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az azóta rohamosan elterjedő internet szerepére rávilágítsanak. A könyvet irodalomjegyzék, illetve tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"