Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
„A Louis Vuitton a leglátványosabb, a legmutatósabb divatmárka, bizonyos értelemben. Vannak, akik szerint borzalmas, vannak, akik szeretik, vannak, akiket egyszerűen csak lenyűgöz.” Nicolas Ghesquière Louis Vuitton monogramos táskáit több mint 150 éve láthatjuk hírességek és királyi családok karján. Azóta, hogy az ifjú Louis szerencsét próbált Párizsban, ez a pazar márka átvészelt két világháborút, a nagy gazdasági világválságot, a dzsesszkorszakot és a hatvanas évek fiatalok által vezérelt kulturális forradalmát is. A Divatikonok sorozat V. kötete részletesen bemutatja Louis Vuitton ikonikussá válását az 1980-as években, az LVMH divatipari vállalat létrehozását és Marc Jacobs 1997-es kinevezését, valamint a kézműves bőröndgyártó cég luxus divatmárkává alakulását. Mesés képek és magával ragadó szövegek jelenítik meg a világ legelegánsabb márkájának történetét, egészen addig a fejlődésig, amit Nicolas Ghesquière és Virgil Abloh kreatív irányítása alatt ért el.

Hamarosan rendelhető

Homer, Karen

Louis Vuitton - Divatikonok V.

Borító ár
4 999 Ft
Várható ár
3 999 Ft

Várható megjelenés: 2024.05

Termék részletes adatai
Szerző
Homer, Karen
ISBN
9789636202705
Nyelv
magyar
Kiadó
Helikon
Cikkszám
3001085917

Teljes leírás
„A Louis Vuitton a leglátványosabb, a legmutatósabb divatmárka, bizonyos értelemben. Vannak, akik szerint borzalmas, vannak, akik szeretik, vannak, akiket egyszerűen csak lenyűgöz.” Nicolas Ghesquière Louis Vuitton monogramos táskáit több mint 150 éve láthatjuk hírességek és királyi családok karján. Azóta, hogy az ifjú Louis szerencsét próbált Párizsban, ez a pazar márka átvészelt két világháborút, a nagy gazdasági világválságot, a dzsesszkorszakot és a hatvanas évek fiatalok által vezérelt kulturális forradalmát is. A Divatikonok sorozat V. kötete részletesen bemutatja Louis Vuitton ikonikussá válását az 1980-as években, az LVMH divatipari vállalat létrehozását és Marc Jacobs 1997-es kinevezését, valamint a kézműves bőröndgyártó cég luxus divatmárkává alakulását. Mesés képek és magával ragadó szövegek jelenítik meg a világ legelegánsabb márkájának történetét, egészen addig a fejlődésig, amit Nicolas Ghesquière és Virgil Abloh kreatív irányítása alatt ért el.