Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
Most már több mint harminc éve - 1986-ban alakult - a Pixar, a világ egyik legnagyobb számítógépes animációs cége, amelynek nevéhez köthető a műfajban mérföldkőnek számító, azt azóta is alapvetően meghatározó új generációs animációs filmek (mint például a Toy Story, a WALL-E, a Némó nyomában, a Verdák, a L'ecsó, vagy az Agymanók - hogy csak pár említsünk). A most megjelenő kötetet, a Pixar egyik alapítója és jelenlegi elnöke, Ed Catmull jegyzi, aki e cégóriás története és működési mechanizmusa példáján ír a kreativitás témaköréről - s ha valakinek érdemes a gondolatait és tanácsait meghallgatni erről, akkor ő biztosan az. A személyes hangvételű előszót követő első részben elmeséli, hogy milyen irányelvek mentén, és hogyan alapították meg a Pixart, milyen célokat fogalmaztak meg, és hogyan körvonalazták a cég identitását. A következő két részben arról ír, hogy egyedi ötleteinket miként védhetjük meg a konkurenciától, és - miután levédtük -, hogy teljesítsük és fejlesszük ki a lehető legnagyobb mértékben. A negyedik fejezet témája a kreativitás kibontakoztatása, átültetése a gyakorlatba. Műve utolsó szakaszában kapott helyet két rövidebb írása: az egyikben (a szintén Pixar-alapító) Steve Jobsra emlékezik, a másik keretei között pedig a kreatív vállalati kultúra irányításával kapcsolatos meglátásait osztja meg. A számos hasznos ismeretet közlő, ugyanakkor olvasmányos munka végén mutató segíti az eligazodást, keresést. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Catmull, Ed (1945-)

Kreativitás Rt. - Inspiráció útjában álló nehézségek leküzdése a Pixar módszerével

Borító ár
4 200 Ft
Aktuális online ár
3 318 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Catmull, Ed (1945-)
ISBN
9789633043752
Egyéb szerzőség
Stemler Ágnes (1969-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
336 o.
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001024190
Alcím
az inspiráció útjában álló nehézségek leküzdése a Pixar módszerével

Darabszám
Teljes leírás
Most már több mint harminc éve - 1986-ban alakult - a Pixar, a világ egyik legnagyobb számítógépes animációs cége, amelynek nevéhez köthető a műfajban mérföldkőnek számító, azt azóta is alapvetően meghatározó új generációs animációs filmek (mint például a Toy Story, a WALL-E, a Némó nyomában, a Verdák, a L'ecsó, vagy az Agymanók - hogy csak pár említsünk). A most megjelenő kötetet, a Pixar egyik alapítója és jelenlegi elnöke, Ed Catmull jegyzi, aki e cégóriás története és működési mechanizmusa példáján ír a kreativitás témaköréről - s ha valakinek érdemes a gondolatait és tanácsait meghallgatni erről, akkor ő biztosan az. A személyes hangvételű előszót követő első részben elmeséli, hogy milyen irányelvek mentén, és hogyan alapították meg a Pixart, milyen célokat fogalmaztak meg, és hogyan körvonalazták a cég identitását. A következő két részben arról ír, hogy egyedi ötleteinket miként védhetjük meg a konkurenciától, és - miután levédtük -, hogy teljesítsük és fejlesszük ki a lehető legnagyobb mértékben. A negyedik fejezet témája a kreativitás kibontakoztatása, átültetése a gyakorlatba. Műve utolsó szakaszában kapott helyet két rövidebb írása: az egyikben (a szintén Pixar-alapító) Steve Jobsra emlékezik, a másik keretei között pedig a kreatív vállalati kultúra irányításával kapcsolatos meglátásait osztja meg. A számos hasznos ismeretet közlő, ugyanakkor olvasmányos munka végén mutató segíti az eligazodást, keresést. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"