Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1995 óta rendszeresen kiadja a magyar közoktatás helyzetéről szóló jelentését. A hatodik kötet - öt évvel az előző jelentés (200704040) megjelenése után - a 2010-es évet mutatja be. A kutatás kormányzati megrendelése még az előző előtti kormány idején történt, 2008-ban, s kezdetben 2010 tavaszi megjelenéssel számoltak, így az adatok abból az évből származnak, ám a feldolgozás – egy kényszerszünet után – végül több időt vett igénybe. A szerzők statisztikai adatok, elemzések tükrében adnak látleletet a közoktatás helyzetéről. A korábbi kötetek struktúráját megőrizve olvashatunk az oktatáspolitikai előzményekről, az oktatás gazdasági és társadalmi környezetéről, a közoktatás irányításáról, a finanszírozási kérdésekről, az oktatási rendszerről és a tanulói továbbhaladásról, a tanítás-tanulás tartalmáról, az iskolák belső világáról, a pedagógusokról, a közoktatás minőségéről és eredményességéről, végül az oktatási egyenlőtlenségekről és sajátos igényekről. A függelékben részletes táblázatok találhatók - fejezetenként csoportosítva. A terjedelmes bibliográfiával és az adatbázisok annotált listájával kiegészített, számos diagrammal ellátott mű elsősorban a téma szakembereinek, oktatáspolitikusoknak, intézményvezetőknek az érdeklődésére számíthat. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Jelentés a magyar közoktatásról 2010

Aktuális online ár
2 520 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9771219869009
Egyéb szerzőség
Balázs Éva (szerk.);Kocsis Mihály (szerk.);Vágó Irén (1950-) (szerk.);Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (Budapest) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2011
Egyéb információk
24 cm
Kiadó
OFI
Cikkszám
3000211361

Darabszám
Teljes leírás
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1995 óta rendszeresen kiadja a magyar közoktatás helyzetéről szóló jelentését. A hatodik kötet - öt évvel az előző jelentés (200704040) megjelenése után - a 2010-es évet mutatja be. A kutatás kormányzati megrendelése még az előző előtti kormány idején történt, 2008-ban, s kezdetben 2010 tavaszi megjelenéssel számoltak, így az adatok abból az évből származnak, ám a feldolgozás – egy kényszerszünet után – végül több időt vett igénybe. A szerzők statisztikai adatok, elemzések tükrében adnak látleletet a közoktatás helyzetéről. A korábbi kötetek struktúráját megőrizve olvashatunk az oktatáspolitikai előzményekről, az oktatás gazdasági és társadalmi környezetéről, a közoktatás irányításáról, a finanszírozási kérdésekről, az oktatási rendszerről és a tanulói továbbhaladásról, a tanítás-tanulás tartalmáról, az iskolák belső világáról, a pedagógusokról, a közoktatás minőségéről és eredményességéről, végül az oktatási egyenlőtlenségekről és sajátos igényekről. A függelékben részletes táblázatok találhatók - fejezetenként csoportosítva. A terjedelmes bibliográfiával és az adatbázisok annotált listájával kiegészített, számos diagrammal ellátott mű elsősorban a téma szakembereinek, oktatáspolitikusoknak, intézményvezetőknek az érdeklődésére számíthat. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"