Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1995 óta rendszeresen kiadja a magyar közoktatás helyzetéről szóló jelentését. A hatodik kötet - öt évvel az előző jelentés (200704040) megjelenése után - a 2010-es évet mutatja be. A kutatás kormányzati megrendelése még az előző előtti kormány idején történt, 2008-ban, s kezdetben 2010 tavaszi megjelenéssel számoltak, így az adatok abból az évből származnak, ám a feldolgozás – egy kényszerszünet után – végül több időt vett igénybe. A szerzők statisztikai adatok, elemzések tükrében adnak látleletet a közoktatás helyzetéről. A korábbi kötetek struktúráját megőrizve olvashatunk az oktatáspolitikai előzményekről, az oktatás gazdasági és társadalmi környezetéről, a közoktatás irányításáról, a finanszírozási kérdésekről, az oktatási rendszerről és a tanulói továbbhaladásról, a tanítás-tanulás tartalmáról, az iskolák belső világáról, a pedagógusokról, a közoktatás minőségéről és eredményességéről, végül az oktatási egyenlőtlenségekről és sajátos igényekről. A függelékben részletes táblázatok találhatók - fejezetenként csoportosítva. A terjedelmes bibliográfiával és az adatbázisok annotált listájával kiegészített, számos diagrammal ellátott mű elsősorban a téma szakembereinek, oktatáspolitikusoknak, intézményvezetőknek az érdeklődésére számíthat. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Jelentés a magyar közoktatásról 2010

Aktuális online ár
2 520 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9771219869009
Egyéb szerzőség
Balázs Éva (szerk.);Kocsis Mihály (szerk.);Vágó Irén (1950-) (szerk.);Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (Budapest) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2011
Méret
24 cm
Kiadó
OFI
Cikkszám
3000211361

Darabszám
Teljes leírás
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1995 óta rendszeresen kiadja a magyar közoktatás helyzetéről szóló jelentését. A hatodik kötet - öt évvel az előző jelentés (200704040) megjelenése után - a 2010-es évet mutatja be. A kutatás kormányzati megrendelése még az előző előtti kormány idején történt, 2008-ban, s kezdetben 2010 tavaszi megjelenéssel számoltak, így az adatok abból az évből származnak, ám a feldolgozás – egy kényszerszünet után – végül több időt vett igénybe. A szerzők statisztikai adatok, elemzések tükrében adnak látleletet a közoktatás helyzetéről. A korábbi kötetek struktúráját megőrizve olvashatunk az oktatáspolitikai előzményekről, az oktatás gazdasági és társadalmi környezetéről, a közoktatás irányításáról, a finanszírozási kérdésekről, az oktatási rendszerről és a tanulói továbbhaladásról, a tanítás-tanulás tartalmáról, az iskolák belső világáról, a pedagógusokról, a közoktatás minőségéről és eredményességéről, végül az oktatási egyenlőtlenségekről és sajátos igényekről. A függelékben részletes táblázatok találhatók - fejezetenként csoportosítva. A terjedelmes bibliográfiával és az adatbázisok annotált listájával kiegészített, számos diagrammal ellátott mű elsősorban a téma szakembereinek, oktatáspolitikusoknak, intézményvezetőknek az érdeklődésére számíthat. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"