Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
Kifordított perspektívából arra igyekszik rámutatni és kiváló amerikai marketinges szakember, hogy egy igazán hatékony marketingstratégia megvalósítása közben milyen tipikus hibákat követhetünk el. Hatvanhat olyan bakit gyűjtöttek össze, amelyet semmiképp se tegyünk - és ezzel együtt természetesen irányt is mutatnak, hogy melyek azok a szempontok, amelyeket mindenképp tartsunk szem előtt. Ezeket a hibalehetőségeket kilenc tematikus fejezet keretei közt mutatják be: Célkitűzés; Termék, ár és hely; Márka és kommunikáció; Kutatás és elemzés; Beszélgetés és gondolkodás a stratégiáról; Kit szólítunk meg?; Költségvetés és média; Kreatív munka; valamint Hatásosság és értékelés.
Binet, Les

Hogyan (ne) tervezz? 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Borító ár
5 900 Ft
Aktuális online ár
4 661 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Binet, Les
ISBN
9789635651757
Egyéb szerzőség
Pétersz Tamás (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2022
Méret
335 p. : ill. ; 21 cm + mell. (32 p.
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001072811
Alcím
66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Darabszám
Teljes leírás
Kifordított perspektívából arra igyekszik rámutatni és kiváló amerikai marketinges szakember, hogy egy igazán hatékony marketingstratégia megvalósítása közben milyen tipikus hibákat követhetünk el. Hatvanhat olyan bakit gyűjtöttek össze, amelyet semmiképp se tegyünk - és ezzel együtt természetesen irányt is mutatnak, hogy melyek azok a szempontok, amelyeket mindenképp tartsunk szem előtt. Ezeket a hibalehetőségeket kilenc tematikus fejezet keretei közt mutatják be: Célkitűzés; Termék, ár és hely; Márka és kommunikáció; Kutatás és elemzés; Beszélgetés és gondolkodás a stratégiáról; Kit szólítunk meg?; Költségvetés és média; Kreatív munka; valamint Hatásosság és értékelés.