Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
A vezető amerikai reklámszakember könyvének címe természetesen a reklámszövegírásra utal. Szerintem ugyanis a kreativitás olyan, mint a malacfürdetés. "Roppant mocskos meló. Nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi nyűg és kínlódás. Ha pedig elkészül vele az ember, egyáltalán nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e vagy sem, és már azt sem tudja, miért is kezdte el fürdetni a szerencsétlen állatot." Könyvében ezen malacfürdetés, vagyis a rengeteg kreatív munkát igénylő reklámszakma alapjait osztja meg az érdeklődőkkel. Vajon hogyan kezdjünk bele egy reklám elkészítésébe? Miként csináljuk hagyományos eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, hogyan készíthetünk el olyan reklámanyagot, amely elégedettséggel tölthet el bennünket. A szerző összefoglalja az ötletelés alapjait, ír az ötlet kidolgozásáról, a zseniális ötletek összefésülésének szükségességéről, és olyan konkrét részterületekkel kapcsolatban is megosztja tanácsait, mint a rádióhirdetések vagy a teleshopos reklámok. Bemutatja, hogyan prezentáljuk és védjük meg a munkánkat, és azt is, miként kerüljünk be a reklámszakmába. A számos példával, gyakran képi elemekkel is illusztrált kötet bibliográfiával, jegyzetekkel, név- és tárgymutatóval zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Sullivan, Luke

Hogyan fürdessünk malacot?

Raktári szám: 9789630861601
Aktuális online ár
1 956 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Sullivan, Luke
ISBN
9789630861601
Egyéb szerzőség
Kovács Levente (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2013
Méret
23 cm
Kiadó
White Rabbit
Cikkszám
3000250801
Alcím
a reklámkészítés gyakorlati kézikönyve

Darabszám
Teljes leírás
A vezető amerikai reklámszakember könyvének címe természetesen a reklámszövegírásra utal. Szerintem ugyanis a kreativitás olyan, mint a malacfürdetés. "Roppant mocskos meló. Nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi nyűg és kínlódás. Ha pedig elkészül vele az ember, egyáltalán nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e vagy sem, és már azt sem tudja, miért is kezdte el fürdetni a szerencsétlen állatot." Könyvében ezen malacfürdetés, vagyis a rengeteg kreatív munkát igénylő reklámszakma alapjait osztja meg az érdeklődőkkel. Vajon hogyan kezdjünk bele egy reklám elkészítésébe? Miként csináljuk hagyományos eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, hogyan készíthetünk el olyan reklámanyagot, amely elégedettséggel tölthet el bennünket. A szerző összefoglalja az ötletelés alapjait, ír az ötlet kidolgozásáról, a zseniális ötletek összefésülésének szükségességéről, és olyan konkrét részterületekkel kapcsolatban is megosztja tanácsait, mint a rádióhirdetések vagy a teleshopos reklámok. Bemutatja, hogyan prezentáljuk és védjük meg a munkánkat, és azt is, miként kerüljünk be a reklámszakmába. A számos példával, gyakran képi elemekkel is illusztrált kötet bibliográfiával, jegyzetekkel, név- és tárgymutatóval zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"