Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
Mintha csak egy Kundera-regényt vennénk kézbe - a cím és a könyv problémafelvetése alapján nem is járunk messze a szépirodalmi párhuzamtól. A svájci coach-szerzőtriász így kezdi könyvét: A világ egyre bonyolultabb. A szemléletes ábrákkal, táblázatokkal illusztrált kötet mottója pedig így hangzik: "a japánok úgy tartják, hogy az egyszerűség csak kemény munkával érhető el. Bonyolultnak lenni sokkal könnyebb". Különös helyzet alakult ki az egyre élesedő piaci-gazdasági versenyben: a fejlesztők egyre több funkcióval látják el a termékeket, a cégek folyamatosan bővítik szolgáltatásaikat és üzleti modelljeiket, miközben egyre kevésbé veszik figyelembe a fogyasztók egyszerűséget preferáló igényeit. Pedig ma még inkább igaz, mint bármikor: az üzleti siker titka az egyszerűség. Akkor vajon, miért dobnak piacra a cégek olyan termékeket, amelyekkel csak megnehezítik a vásárlók dolgát, miért találnak ki a felhasználók számára felfoghatatlan szolgáltatáscsomagokat? Jiri Scherer, Michael Hartschen és Chris Brügger konkrét példákon keresztül mutatják be, hogyan lehet küzdeni a túlbonyolítás ellen, hogyan segíthet az általuk kidolgozott öt alapelv és tucatnál is több stratégia a termékek, a szolgáltatások és az üzleti folyamatok, illetve modellek egyszerűsítésében. A marketing-menedzsment terén jól hasznosítható kötetet fényképes szerzői életrajz, fogalomtár, irodalomjegyzék, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Scherer, Jiri;Hartschen, Michael;Brügger, Chris

Egyszerűség. hatékony stratégiák az üzle

Borító ár
2 900 Ft
Aktuális online ár
2 291 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Scherer, Jiri;Hartschen, Michael;Brügger, Chris
ISBN
9789633042281
Egyéb szerzőség
Varga Zsolt (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
18 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3000246305
Alcím
hatékony stratégiák az üzleti sikerhez

Darabszám
Teljes leírás
Mintha csak egy Kundera-regényt vennénk kézbe - a cím és a könyv problémafelvetése alapján nem is járunk messze a szépirodalmi párhuzamtól. A svájci coach-szerzőtriász így kezdi könyvét: A világ egyre bonyolultabb. A szemléletes ábrákkal, táblázatokkal illusztrált kötet mottója pedig így hangzik: "a japánok úgy tartják, hogy az egyszerűség csak kemény munkával érhető el. Bonyolultnak lenni sokkal könnyebb". Különös helyzet alakult ki az egyre élesedő piaci-gazdasági versenyben: a fejlesztők egyre több funkcióval látják el a termékeket, a cégek folyamatosan bővítik szolgáltatásaikat és üzleti modelljeiket, miközben egyre kevésbé veszik figyelembe a fogyasztók egyszerűséget preferáló igényeit. Pedig ma még inkább igaz, mint bármikor: az üzleti siker titka az egyszerűség. Akkor vajon, miért dobnak piacra a cégek olyan termékeket, amelyekkel csak megnehezítik a vásárlók dolgát, miért találnak ki a felhasználók számára felfoghatatlan szolgáltatáscsomagokat? Jiri Scherer, Michael Hartschen és Chris Brügger konkrét példákon keresztül mutatják be, hogyan lehet küzdeni a túlbonyolítás ellen, hogyan segíthet az általuk kidolgozott öt alapelv és tucatnál is több stratégia a termékek, a szolgáltatások és az üzleti folyamatok, illetve modellek egyszerűsítésében. A marketing-menedzsment terén jól hasznosítható kötetet fényképes szerzői életrajz, fogalomtár, irodalomjegyzék, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"