Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A diszlexia problémakörére szakosodott neveléspszichológus, Gyarmathy Éva most megjelenő könyvében azt a kérdést járja körül, hogy a digitális-információs korban miként, milyen tüneteket produkálva jelenik meg a diszlexia, és milyen, az új feltételekhez igazított kezelési módszerei léteznek. Az előszót követő első rész a jelenkori helyzetet vázolja, kitérve a főbb kapcsolódó elméletekre, a tengelyszindrómára, illetve a literalitás digitális korban való speciális formájára. A továbbiakban a kor sajátosságai miatt kialakult problémákat elemzi részletesen (kreativitás és kognitív képességek a diszlexiában, normalitás-abnormalitás, az optimális feszültségi szint stb.). A harmadik részben az újfajta kondíciókra kalibrált megoldásokról elmélkedik.: ír az agy fizikai kondíciója és a literalitás közti összefüggésekről, a digitális kor tanulási folyamatairól és szükséges iskolai készségeiről. A diszlexiás gyerekekkel dolgozó szakpszichológusoknak, pedagógusoknak ajánlható kötet végén találjuk a hivatkozások felsorolását. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Gyarmathy Éva (1958-)

Diszlexia a digitális korszakban

Raktári szám: MK-4612-2
Borító ár
3 190 Ft
Aktuális online ár
2 393 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Gyarmathy Éva (1958-)
ISBN
9789631646122
Egyéb szerzőség
Bódi Kati (1968-) (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2012
Méret
24 cm
Kiadó
Műszaki Kvk.
Cikkszám
3000211885

Darabszám
Teljes leírás
A diszlexia problémakörére szakosodott neveléspszichológus, Gyarmathy Éva most megjelenő könyvében azt a kérdést járja körül, hogy a digitális-információs korban miként, milyen tüneteket produkálva jelenik meg a diszlexia, és milyen, az új feltételekhez igazított kezelési módszerei léteznek. Az előszót követő első rész a jelenkori helyzetet vázolja, kitérve a főbb kapcsolódó elméletekre, a tengelyszindrómára, illetve a literalitás digitális korban való speciális formájára. A továbbiakban a kor sajátosságai miatt kialakult problémákat elemzi részletesen (kreativitás és kognitív képességek a diszlexiában, normalitás-abnormalitás, az optimális feszültségi szint stb.). A harmadik részben az újfajta kondíciókra kalibrált megoldásokról elmélkedik.: ír az agy fizikai kondíciója és a literalitás közti összefüggésekről, a digitális kor tanulási folyamatairól és szükséges iskolai készségeiről. A diszlexiás gyerekekkel dolgozó szakpszichológusoknak, pedagógusoknak ajánlható kötet végén találjuk a hivatkozások felsorolását. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"