Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Az új média új típusú ismert emberek megjelenését eredményezte a 21. század elején, akiket a „hétköznapi híresség”, az „online véleményvezér” vagy az „influenszer” kategóriákkal is le szoktak írni. Megjelenésük óta alig tíz év telt el, és a kommunikációs szakértők napjainkat ebből a nézőpontból mint „az érett influenszerkorszak” írják le. A témát régóta kutató Guld Ádám megfogalmazása szerint „ezeket az éveket alapvetően a megoldás intézményesülése, professzionalizálódása és specializálódása jellemzi, miközben az is világossá vált, hogy az online hírességek szerepe és befolyása folyamatosan növekszik”.

Guld Ádám (1981-)

Digitális ismertség-transzformációk

Borító ár
4 500 Ft
Kötött ár
4 050 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Guld Ádám (1981-)
ISBN
9786156617255
Egyéb szerzőség
Szépirodalmi Figyelő Alapítvány (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2025
Méret
317 o.
Kiadás pontos dátuma
2025.06.12
Kiadó
Szépirod. Figyelő Alapítvány
Cikkszám
3001093790
Alcím
influenszerek, befolyásolók, véleményvezérek
Sorozatcím
Média/kultúra ; 2939-8274 ; 3.

Darabszám
Teljes leírás
Az új média új típusú ismert emberek megjelenését eredményezte a 21. század elején, akiket a „hétköznapi híresség”, az „online véleményvezér” vagy az „influenszer” kategóriákkal is le szoktak írni. Megjelenésük óta alig tíz év telt el, és a kommunikációs szakértők napjainkat ebből a nézőpontból mint „az érett influenszerkorszak” írják le. A témát régóta kutató Guld Ádám megfogalmazása szerint „ezeket az éveket alapvetően a megoldás intézményesülése, professzionalizálódása és specializálódása jellemzi, miközben az is világossá vált, hogy az online hírességek szerepe és befolyása folyamatosan növekszik”.