Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Az Egyesült Királyságban élő Sally Percy üzleti újságíróként és szerkesztőként az eddigi húsz éves pályafutása alatt is főként vezetésről és menedzsmentről írt. A Forbes magazin munkatársa egy bizonyára sokakat érdeklő témát dolgoz fel legújabb könyvében. Tizenöt olyan cég történetét mutatja be, amely a kitaposott út, biztos üzleti modell, kiszámítható pálya helyett a bizonytalan, ám annál merészebb irányba indult el. A könyv felépítése átlátható, tagolása világos, stílusa pedig olvasmányos. Minden cég egy-egy fejezetet kapott, ezek a következők: a filmiparban tevékenykedő A24, a szálláshelyeket átformáló Airbnb, a húsipari Beyond Meat cég, a „csúnya papucsokat” gyártó Crocs, a tudatos szépségápolási termékekben utazó Deciem, a globális számítógép-hálózat, az Ethereum, a fitneszruházatot- és kiegészítőket forgalmazó Gymshark, az ételkiszállítást forradalmasító HelloFresh, a Nintendo játékcég, a zöldenergiai és -technológiai Octopus Energy vállalatcsoport, a 18 éven felülieknek szóló OnlyFans, a mesterségesintelligencia-kutatólaboratórium, az OpenAI, a zenei streaming szolgáltató Spotify, az elektromos autókban utazó Tesla, végezetül a rövidvideó-megosztó platform, a TikTok. Az érdekfeszítő történetek és elemzések után, minden fejezet végén egy keretbe foglalt összegzés is kiemeli, hogyan írta át az adott cég a piac szabályait a siker érdekében. Például hogy az Airbnb-nek volt egy őrült ötlete (tudniillik, hogy idegenek tartózkodnak a lakásodban például egy nyaralás erejéig), amit végig is vitt, és bejött. Vagy hogy a Crocs, bár megosztó a papucsai dizájnja, ikonikus, azonnal felismerhető megjelenést alkotott meg.

Percy, Sally

Csúcsra törők

Borító ár
5 900 Ft
Kötött ár
5 310 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Percy, Sally
ISBN
9789635657056
Egyéb szerzőség
Bakos Kata Dóra (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2025
Egyéb információk
269 o.
Kiadás pontos dátuma
2025.10.20
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001096550
Alcím
cégek, amelyek átformálták a piacot

Darabszám
Teljes leírás
Az Egyesült Királyságban élő Sally Percy üzleti újságíróként és szerkesztőként az eddigi húsz éves pályafutása alatt is főként vezetésről és menedzsmentről írt. A Forbes magazin munkatársa egy bizonyára sokakat érdeklő témát dolgoz fel legújabb könyvében. Tizenöt olyan cég történetét mutatja be, amely a kitaposott út, biztos üzleti modell, kiszámítható pálya helyett a bizonytalan, ám annál merészebb irányba indult el. A könyv felépítése átlátható, tagolása világos, stílusa pedig olvasmányos. Minden cég egy-egy fejezetet kapott, ezek a következők: a filmiparban tevékenykedő A24, a szálláshelyeket átformáló Airbnb, a húsipari Beyond Meat cég, a „csúnya papucsokat” gyártó Crocs, a tudatos szépségápolási termékekben utazó Deciem, a globális számítógép-hálózat, az Ethereum, a fitneszruházatot- és kiegészítőket forgalmazó Gymshark, az ételkiszállítást forradalmasító HelloFresh, a Nintendo játékcég, a zöldenergiai és -technológiai Octopus Energy vállalatcsoport, a 18 éven felülieknek szóló OnlyFans, a mesterségesintelligencia-kutatólaboratórium, az OpenAI, a zenei streaming szolgáltató Spotify, az elektromos autókban utazó Tesla, végezetül a rövidvideó-megosztó platform, a TikTok. Az érdekfeszítő történetek és elemzések után, minden fejezet végén egy keretbe foglalt összegzés is kiemeli, hogyan írta át az adott cég a piac szabályait a siker érdekében. Például hogy az Airbnb-nek volt egy őrült ötlete (tudniillik, hogy idegenek tartózkodnak a lakásodban például egy nyaralás erejéig), amit végig is vitt, és bejött. Vagy hogy a Crocs, bár megosztó a papucsai dizájnja, ikonikus, azonnal felismerhető megjelenést alkotott meg.