Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Harmadik, átdolgozott kiadásban jelenik meg a Veres Zoltán, Hoffmann Márta és Kozák Ákos által szerkesztett Bevezetés a piackutatásba című kötet. A marketingszakemberek, valamint a felsőfokú képzésben részt vevő tanárok és hallgatók számára készült tankönyv a felhasználóknak írt hasonló témájú kiadványoknál jóval átfogóbban mutatja be a piackutatás elméleti és gyakorlati kérdéseit. A piackutatás alapelemeit, a szekunder piackutatást, illetve a primer vizsgálatokat felvázoló bevezető fejezeteket követően a szerzők részletekbe menően ismertetik a piackutatás kvalitatív és kvantitatív módszereit. Az elméleti alapokat a harmadik rész példái, a felmerülő feladatok megoldását tárgyaló, számos konkrét példát ismertető fejezetek világítják meg. Ezek olyan nagyobb témák köré szerveződnek, mint a márka-, a média-, a kereskedelem-, az elégedettség- és lojalitás- vagy a társadalomkutatás. Az utolsó rész a piackutatás szereplőit (megbízó és ügynökség) mutatja be, s kiemelt figyelmet szentel a nemzetközi környezetben történő piackutatásnak. A szerkesztők és a szerzők rövid életrajzával kiegészített, számtalan ábrával, táblázattal, diagrammal illusztrált, mind tartalmában, mind kiállításában színvonalas kiadványt a felhasznált és ajánlott irodalom listája zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Bevezetés a piackutatásba

Raktári szám: 9789630596756
Borító ár
5 700 Ft
Aktuális online ár
5 415 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789630596756
Egyéb szerzőség
Kozák Ákos (szerk.);Hoffmann Márta (1956-) (szerk.);Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
396 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000256366
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Harmadik, átdolgozott kiadásban jelenik meg a Veres Zoltán, Hoffmann Márta és Kozák Ákos által szerkesztett Bevezetés a piackutatásba című kötet. A marketingszakemberek, valamint a felsőfokú képzésben részt vevő tanárok és hallgatók számára készült tankönyv a felhasználóknak írt hasonló témájú kiadványoknál jóval átfogóbban mutatja be a piackutatás elméleti és gyakorlati kérdéseit. A piackutatás alapelemeit, a szekunder piackutatást, illetve a primer vizsgálatokat felvázoló bevezető fejezeteket követően a szerzők részletekbe menően ismertetik a piackutatás kvalitatív és kvantitatív módszereit. Az elméleti alapokat a harmadik rész példái, a felmerülő feladatok megoldását tárgyaló, számos konkrét példát ismertető fejezetek világítják meg. Ezek olyan nagyobb témák köré szerveződnek, mint a márka-, a média-, a kereskedelem-, az elégedettség- és lojalitás- vagy a társadalomkutatás. Az utolsó rész a piackutatás szereplőit (megbízó és ügynökség) mutatja be, s kiemelt figyelmet szentel a nemzetközi környezetben történő piackutatásnak. A szerkesztők és a szerzők rövid életrajzával kiegészített, számtalan ábrával, táblázattal, diagrammal illusztrált, mind tartalmában, mind kiállításában színvonalas kiadványt a felhasznált és ajánlott irodalom listája zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"