Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    15%

    Bevezetés a marketingbe

    Raktári szám: 9789630596671
    4 420 Ft
    5 200 Ft
    - +
    Teljes leírás
    A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás. Az utolsó, legbővebb egység hat fejezete tárgyalja a termék- és termékszerkezeti döntéseket, a márkadöntéseket, az árpolitikát, az ellátási lánc működését, a disztribúciós stratégiákat, a marketingkommunikáció alapjait, az online marketingkommunikációt és a direkt marketing területét. A tankönyvszerűen felépített könyv fejezeteit egyenként a kulcsfogalmak felsorolása, ellenőrző kérdések, valamint a felhasznált irodalom jegyzéke zárja. A megértést számos magyarázó ábra és táblázat segíti. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
    Termék részletes adatai
    Szerző Rekettye Gábor (1944-)
    Vonalkód 9789630596671
    Nyelv magyar
    Cikkszám 3000250609
    Méret 331 o. : ill. ; 24 cm
    Sorozatcím Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703
    Megjelenés éve 2015
    Súly 482 gramm
    Kiadó Akad. K.