Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás. Az utolsó, legbővebb egység hat fejezete tárgyalja a termék- és termékszerkezeti döntéseket, a márkadöntéseket, az árpolitikát, az ellátási lánc működését, a disztribúciós stratégiákat, a marketingkommunikáció alapjait, az online marketingkommunikációt és a direkt marketing területét. A tankönyvszerűen felépített könyv fejezeteit egyenként a kulcsfogalmak felsorolása, ellenőrző kérdések, valamint a felhasznált irodalom jegyzéke zárja. A megértést számos magyarázó ábra és táblázat segíti. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Rekettye Gábor (1944-)

Bevezetés a marketingbe

Raktári szám: PGAZM31327
Borító ár
6 300 Ft
Aktuális online ár
5 985 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Rekettye Gábor (1944-)
ISBN
9789630596671
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
331 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000250609
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás. Az utolsó, legbővebb egység hat fejezete tárgyalja a termék- és termékszerkezeti döntéseket, a márkadöntéseket, az árpolitikát, az ellátási lánc működését, a disztribúciós stratégiákat, a marketingkommunikáció alapjait, az online marketingkommunikációt és a direkt marketing területét. A tankönyvszerűen felépített könyv fejezeteit egyenként a kulcsfogalmak felsorolása, ellenőrző kérdések, valamint a felhasznált irodalom jegyzéke zárja. A megértést számos magyarázó ábra és táblázat segíti. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"