Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket - a szakkönyv második, bővített kiadását vehetik kézbe a téma iránt érdeklődő olvasók. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás.
Rekettye Gábor (1944-)

Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)

Borító ár
7 600 Ft
Aktuális online ár
7 220 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Rekettye Gábor (1944-)
ISBN
9789634547754
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2023
Méret
396 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001081709
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket - a szakkönyv második, bővített kiadását vehetik kézbe a téma iránt érdeklődő olvasók. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás.