Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Ahogyan az iskolai kultúra és a szépirodalom, valamint a filmművészet kölcsönhatásait feltáró interdiszciplináris vizsgálatok körében hangsúlyossá vált a tér tematikája az elmúlt évtizedekben, úgy a nemzetközi neveléstudományi diskurzusban is felértékelődött a tudás alapú társadalom oktatáskoncepciójának megfelelő pedagógiai tér szervezésének problematikája. És bár az irodalomtudományt a szövegként megformált tér poétikai sajátosságainak leírása foglalkoztatja elsősorban, a térfókuszú pedagógiai gondolkodást pedig a 21. századi tanulás adekvát környezetére vonatkozó szempontrendszer további kidolgozása, az esztétikai reflexió és a valóságtapasztalat egyaránt az iskola immár halaszthatatlan paradigmaváltásának irányába mutat. A tanulás tereinek nyelvi és mozgóképi konstrukcióira fókuszáló tanulmánykötetünk reprezentatív művek elemzésével és a legfontosabb elméleti ismeretek, elemzési stratégiák felsorakoztatásával a változáson dolgozó társszakmák képviselői közötti eszmecsere gazdagításához szeretne hozzájárulni, rámutatva a tér és a művészi térábrázolás együttes olvasásának pedagógiai hasznosíthatóságára is.

Hamarosan rendelhető

Az iskola térpoétikája

Molnár Krisztina (szerkesztő)

Borító ár
4 900 Ft
Várható ár
4 410 Ft

Várható megjelenés: 2025.12

Termék részletes adatai
Szerző
Molnár Krisztina (szerkesztő)
ISBN
9786156998064
Nyelv
magyar
Kiadó
Martin Opitz Kiadó
Cikkszám
3001098493

Teljes leírás
Ahogyan az iskolai kultúra és a szépirodalom, valamint a filmművészet kölcsönhatásait feltáró interdiszciplináris vizsgálatok körében hangsúlyossá vált a tér tematikája az elmúlt évtizedekben, úgy a nemzetközi neveléstudományi diskurzusban is felértékelődött a tudás alapú társadalom oktatáskoncepciójának megfelelő pedagógiai tér szervezésének problematikája. És bár az irodalomtudományt a szövegként megformált tér poétikai sajátosságainak leírása foglalkoztatja elsősorban, a térfókuszú pedagógiai gondolkodást pedig a 21. századi tanulás adekvát környezetére vonatkozó szempontrendszer további kidolgozása, az esztétikai reflexió és a valóságtapasztalat egyaránt az iskola immár halaszthatatlan paradigmaváltásának irányába mutat. A tanulás tereinek nyelvi és mozgóképi konstrukcióira fókuszáló tanulmánykötetünk reprezentatív művek elemzésével és a legfontosabb elméleti ismeretek, elemzési stratégiák felsorakoztatásával a változáson dolgozó társszakmák képviselői közötti eszmecsere gazdagításához szeretne hozzájárulni, rámutatva a tér és a művészi térábrázolás együttes olvasásának pedagógiai hasznosíthatóságára is.