Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Ma már a világ százkilencven országában van jelen a Netflix, amely lenyűgöző gyorsasággal forradalmasította piacát. 1998-ban DVD-k kölcsönzésével indult, és ahelyett, hogy belebukott volna a technológia eltűnésébe, megújult és az élre tört, mint vezető médiaszolgáltató és produkciós vállalat. Hogyan lehetséges ez? A cég egyik társalapítója, Reed Hastings úgy magyarázza az egészet, hogy nem foglalkoztak a megszokásokkal és mertek az árral szembe menni. Cége vállalati kultúráját a szabadságra és a felelősségvállalásra építette. Elvei nagyon egyszerűek: az emberek fontosabbak, mint a folyamatok, az innováció pedig előrébb való, mint a hatékonyság.
Hastings, Reed (1960-)

Az a szabály, hogy nincs szabály - A Netflix-módszer és a megújulás kultúrája

Borító ár
3 950 Ft
Aktuális online ár
2 963 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Hastings, Reed (1960-)
ISBN
9786158168014
Egyéb szerzőség
Siklós Márta (1952-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
350 o. : ill. ; 24 cm
Kiadó
Barecz & Conrad Books
Cikkszám
3001065852
Alcím
a Netflix és a megújulás kultúrája

Darabszám
Teljes leírás
Ma már a világ százkilencven országában van jelen a Netflix, amely lenyűgöző gyorsasággal forradalmasította piacát. 1998-ban DVD-k kölcsönzésével indult, és ahelyett, hogy belebukott volna a technológia eltűnésébe, megújult és az élre tört, mint vezető médiaszolgáltató és produkciós vállalat. Hogyan lehetséges ez? A cég egyik társalapítója, Reed Hastings úgy magyarázza az egészet, hogy nem foglalkoztak a megszokásokkal és mertek az árral szembe menni. Cége vállalati kultúráját a szabadságra és a felelősségvállalásra építette. Elvei nagyon egyszerűek: az emberek fontosabbak, mint a folyamatok, az innováció pedig előrébb való, mint a hatékonyság.