Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
A siker záloga sok esetben egy jó ötlet kitalálása, ám arról már kevesebb szót ejtenek a szakértők is, hogy a megvalósítás ugyanilyen fontos. Thomas Edison, a híres feltaláló megfogalmazása szerint: "A zseni egy százalék ihlet, kilencvenkilenc százalék veríték". Vagyis nagyszerű ötleteink valóra váltásához napi szinten kell cselekednünk, kísérleteznünk, időnként kudarcot vallanunk, és persze folyamatosan tanulnunk és alkalmazkodnunk a helyzethez. A Jocelyn K. Glei által szerkesztett kötet azt kívánja bemutatni, hogyan építsünk fel egy értékteremtő vállalkozást. Hogy miként tegyük a termékünket egyben vonzó üggyé is, hogyan tegyük a márkaépítés mellett cégünket átláthatóvá, vagy hogy miként vonjuk be vevőinket a történetünkbe. Húsz, a maga területén meghatározó vezető (többek között Scott Belsky, az Adobe egyik vezetője és a Behance alapítója, Keith Yamashita termékfejlesztési tanácsadó, Tim O'Reilly befektető, Emily Heyward startupokra specializálódott tanácsadó, Shane Snow kreatív igazgató, technológiai újságíró, Joel Gascoigne, a Buffer alapítója vagy Seth Godin marketing szakíró) mondja el praktikus meglátásait egy-egy fejezetben, olyan területeket érintve, mint a vállalkozás céljának meghatározása, a termékfejlesztés, az ügyfélszolgálat vagy a csapatvezetés. A kötetet jegyzetek, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Alkossunk maradandót! - Az értékteremtő vállalkozás felépítése

Borító ár
2 900 Ft
Aktuális online ár
2 291 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789633043707
Egyéb szerzőség
Glei, Jocelyn K. (szerk.);Belsky, Scott (1980-) (előszó);Dankó Zsolt (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
18 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001024191
Alcím
az értékteremtő vállalkozás felépítése

Darabszám
Teljes leírás
A siker záloga sok esetben egy jó ötlet kitalálása, ám arról már kevesebb szót ejtenek a szakértők is, hogy a megvalósítás ugyanilyen fontos. Thomas Edison, a híres feltaláló megfogalmazása szerint: "A zseni egy százalék ihlet, kilencvenkilenc százalék veríték". Vagyis nagyszerű ötleteink valóra váltásához napi szinten kell cselekednünk, kísérleteznünk, időnként kudarcot vallanunk, és persze folyamatosan tanulnunk és alkalmazkodnunk a helyzethez. A Jocelyn K. Glei által szerkesztett kötet azt kívánja bemutatni, hogyan építsünk fel egy értékteremtő vállalkozást. Hogy miként tegyük a termékünket egyben vonzó üggyé is, hogyan tegyük a márkaépítés mellett cégünket átláthatóvá, vagy hogy miként vonjuk be vevőinket a történetünkbe. Húsz, a maga területén meghatározó vezető (többek között Scott Belsky, az Adobe egyik vezetője és a Behance alapítója, Keith Yamashita termékfejlesztési tanácsadó, Tim O'Reilly befektető, Emily Heyward startupokra specializálódott tanácsadó, Shane Snow kreatív igazgató, technológiai újságíró, Joel Gascoigne, a Buffer alapítója vagy Seth Godin marketing szakíró) mondja el praktikus meglátásait egy-egy fejezetben, olyan területeket érintve, mint a vállalkozás céljának meghatározása, a termékfejlesztés, az ügyfélszolgálat vagy a csapatvezetés. A kötetet jegyzetek, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"