Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    15%

    Alkímia

    5 015 Ft
    5 900 Ft
    - +
    Teljes leírás
    "A legmakacsabb problémák éppen akkor oldódnak meg, amikor az irracionalitást hívjuk segítségül - hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus tényező befolyásolja." - állítja a reklámszakma egyik nagyágyúja, Rory Sutherland. Elsőre kijelentése meglepőnek tűnhet, hiszen laikusként a reklámot, a marketinges szakterületet milligrammra kiszámított, gazdasági, társadalmi és lélektani tényezőket figyelembe vevő, színtisztán racionális folyamatnak képzeljük el. Az irracionalitás bevonásának hitelességét azonban Sutherland, és cége, a világhírű Ogilvy elképesztő sikeressége támasztja alá.
    Termék részletes adatai
    Szerző Sutherland, Rory (1965-)
    Vonalkód 9789635651702
    Nyelv magyar
    Egyéb szerzőség Kenyeres Anna (ford.)
    Megjelenés éve 2022
    Kiadó HVG Kv.
    Alcím az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl
    Cikkszám 3001073004
    Méret 312 o.