Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
"A legmakacsabb problémák éppen akkor oldódnak meg, amikor az irracionalitást hívjuk segítségül - hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus tényező befolyásolja." - állítja a reklámszakma egyik nagyágyúja, Rory Sutherland. Elsőre kijelentése meglepőnek tűnhet, hiszen laikusként a reklámot, a marketinges szakterületet milligrammra kiszámított, gazdasági, társadalmi és lélektani tényezőket figyelembe vevő, színtisztán racionális folyamatnak képzeljük el. Az irracionalitás bevonásának hitelességét azonban Sutherland, és cége, a világhírű Ogilvy elképesztő sikeressége támasztja alá.
Sutherland, Rory (1965-)

Alkímia

Borító ár
5 900 Ft
Aktuális online ár
4 661 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Sutherland, Rory (1965-)
ISBN
9789635651702
Egyéb szerzőség
Kenyeres Anna (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2022
Méret
312 p. : ill. ; 25 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001073004
Alcím
az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl

Darabszám
Teljes leírás
"A legmakacsabb problémák éppen akkor oldódnak meg, amikor az irracionalitást hívjuk segítségül - hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus tényező befolyásolja." - állítja a reklámszakma egyik nagyágyúja, Rory Sutherland. Elsőre kijelentése meglepőnek tűnhet, hiszen laikusként a reklámot, a marketinges szakterületet milligrammra kiszámított, gazdasági, társadalmi és lélektani tényezőket figyelembe vevő, színtisztán racionális folyamatnak képzeljük el. Az irracionalitás bevonásának hitelességét azonban Sutherland, és cége, a világhírű Ogilvy elképesztő sikeressége támasztja alá.