Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    8%

    Alapmarketing

    Raktári szám: 9789630595704
    3 220 Ft
    3 500 Ft
    - +
    Teljes leírás
    A szerző a vállalati marketing menedzsmentről írt tankönyvet, mely önálló tanulásra, távoktatásra és az egyetemek kivételével különböző szintű felsőfokú oktatási intézményekben és tanfolyamokon egyaránt felhasználható. Az egyes fejezetek sorra veszik a marketing alapfogalmait, a fogyasztói és a szervezeti piac főbb jellegzetességeit, a piacszegmentálás módszereit, a vállalati marketingstratégia, termék-, ár-, értékesítés- és reklámpolitika főbb kérdéseit. A szövegben felkiáltójellel kezdődő mondat hívja fel a figyelmet arra, hogy célszerű, ha a tanuló a könyvhöz szorosan kapcsolódó Alapmarketing példatárban (201504038) megoldja a megadott számú gyakorló feladatot. A tananyag elsajátítását számos ábra és reklámfotó segíti elő. Más tankönyvekhez hasonlóan vastag betűs részek emelik ki a lényeges fogalmakat, megállapításokat. A könyv végén irodalomjegyzéket is találunk. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
    Termék részletes adatai
    Szerző Kiss Mariann (1954-)
    Kötésfajta fűzött ; 3500,- Ft
    Vonalkód 9789630595704
    Nyelv magyar
    Oldalszám 220 p.
    ÚK szám 201504037
    Cikkszám 3000240588
    Méret 0/0 (327)
    Sorozatcím Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703