Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola MTA-AVKF Tanulási Környezet Kutatócsoportja 2021-ben kezdett négyéves kutatást, melynek célja az iskolai kudarcok csökkentése volt az első két iskolai évben. A kutatók két, egymással összefüggő kérdéskört vizsgáltak. Egyrészt, hogy a tanulási környezet a jelen oktatási keretek között is átalakítható fejlesztő környezetté, ami által a tanulásba beépül a szenzomotoros és a nyelvi fejlesztés. Másrészt, hogy az általános iskola első két évében a tanulási környezet átalakítása – az osztályterem elrendezése, mozgáseszközök a teremben, digitális tanulás, tanulókártyák és egyéb, a mindennapi tanulásba épített, a kognitív működést megalapozó szenzomotoros és nyelvi fejlesztés – jelentősen csökkenti az iskolai kudarcok kialakulását.

Dani-Ördög Dalma,Dr. Bénikné Dézsi Bernadett,Dr. Bihary Sarolta,Dr. Forstner Bertalan,Kökényesi Imre,Micskei Bernadett,Négyesi Anna,Pap Judit,Prof. Dr. Gyarmathy Éva,Prof. Dr. Tamáska Máté

A változó tanulási környezet - Módszertan a tanulási kudarcok megelőzéséhez

Borító ár
4 999 Ft
Kötött ár
4 499 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Dani-Ördög Dalma,Dr. Bénikné Dézsi Bernadett,Dr. Bihary Sarolta,Dr. Forstner Bertalan,Kökényesi Imre,Micskei Bernadett,Négyesi Anna,Pap Judit,Prof. Dr. Gyarmathy Éva,Prof. Dr. Tamáska Máté
ISBN
9789636038809
Egyéb szerzőség
Apor Vilmos Katolikus Főiskola (Vác) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2025
Egyéb információk
264 o.
Kiadás pontos dátuma
2025.10.08
Kiadó
Móra
Cikkszám
3001096859
Alcím
módszertan a tanulási kudarcok megelőzéséhez

Darabszám
Teljes leírás
Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola MTA-AVKF Tanulási Környezet Kutatócsoportja 2021-ben kezdett négyéves kutatást, melynek célja az iskolai kudarcok csökkentése volt az első két iskolai évben. A kutatók két, egymással összefüggő kérdéskört vizsgáltak. Egyrészt, hogy a tanulási környezet a jelen oktatási keretek között is átalakítható fejlesztő környezetté, ami által a tanulásba beépül a szenzomotoros és a nyelvi fejlesztés. Másrészt, hogy az általános iskola első két évében a tanulási környezet átalakítása – az osztályterem elrendezése, mozgáseszközök a teremben, digitális tanulás, tanulókártyák és egyéb, a mindennapi tanulásba épített, a kognitív működést megalapozó szenzomotoros és nyelvi fejlesztés – jelentősen csökkenti az iskolai kudarcok kialakulását.