Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A 20. század egyik legnagyobb hatású pszichológusa, Carl Rogers felismere, hogy az emberekben lévő hatalmas pozitív energiákra építve a személyközpontú megközelítés nemcsak az oktatás, de az élet minden területén csodálatos eredményekre vezethet. Jelen könyve konkrét példákon keresztül világítja meg, mit tehetnek a tanítás résztvevői (szülők, tanárok, iskolaigazgatók) azért, hogy a gyerekek öntudatos, saját életüket irányítani tudó, érző és felelősségvállaló felnőttekké nőjenek fel. A Rogers iskola közel negyven éves tapasztalatai leszűrődve ma is megállják helyüket az iskolai alkalmazhatóság terén. A megjegyzésekkel, fejezetvégi összefoglalásokkal szerkesztett szöveget H. Jerome Freiberg, Rogers egykori munkatársa számos újabb példával egészítette ki. Amikor azonban e példákat olvassuk, nem annak szolgai követését várják el a szerzők, sokkal inkább annak szellemét igyekezzünk magunkévá tenni. A ma is aktuális mű függelékében megismerkedhetünk a tanulóközpontú iskola hazai úttörőivel. A pedagógiai gyűjteményekbe kívánkozó kötet jegyzetekkel egészül ki. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Rogers, Carl R. (1902-1987)

A tanulás szabadsága

Borító ár
5 200 Ft
Aktuális online ár
4 160 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Rogers, Carl R. (1902-1987)
ISBN
9789638642189, 9789639760240
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2013
Méret
595 o.
Kiadó
Edge 2000 K.
Cikkszám
3000125458
Sorozatcím
Segítünk, ha lehet ; 1418-6586

Darabszám
Teljes leírás
A 20. század egyik legnagyobb hatású pszichológusa, Carl Rogers felismere, hogy az emberekben lévő hatalmas pozitív energiákra építve a személyközpontú megközelítés nemcsak az oktatás, de az élet minden területén csodálatos eredményekre vezethet. Jelen könyve konkrét példákon keresztül világítja meg, mit tehetnek a tanítás résztvevői (szülők, tanárok, iskolaigazgatók) azért, hogy a gyerekek öntudatos, saját életüket irányítani tudó, érző és felelősségvállaló felnőttekké nőjenek fel. A Rogers iskola közel negyven éves tapasztalatai leszűrődve ma is megállják helyüket az iskolai alkalmazhatóság terén. A megjegyzésekkel, fejezetvégi összefoglalásokkal szerkesztett szöveget H. Jerome Freiberg, Rogers egykori munkatársa számos újabb példával egészítette ki. Amikor azonban e példákat olvassuk, nem annak szolgai követését várják el a szerzők, sokkal inkább annak szellemét igyekezzünk magunkévá tenni. A ma is aktuális mű függelékében megismerkedhetünk a tanulóközpontú iskola hazai úttörőivel. A pedagógiai gyűjteményekbe kívánkozó kötet jegyzetekkel egészül ki. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"