Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A Sikeres rádió magyar nyelven első alkalommal olvasható, új és jelentős mértékben átdolgozott kiadásában az olvasó minden részletre kiterjedő és mélyreható képet kap arról, minként lehet sikereket elérni a rádiózás egyes területein. A szerző - elsősorban a rádiós műsortervezőknek, szerkesztőknek és műsorvezetőknek szóló - kötete a rövid bevezető után általánosságban foglalkozik a rádiózással, majd kifejti, hogy mi a siker kulcsa, külön kitérve a csapatmunka fontosságára. A kötet ezek után részletesen végigtekinti a különböző rádiós műfajok jellemzőit, illetve a munkatársak tevékenységét. Szó esik a műsorvezetésről, a reggeli műsorokról, a zenés, illetve beszélgetős műfajról, a talk show-ról, az interjúról, a műsor-előkészítésről, a szerkesztők munkájáról vagy a hívásszűrés fontosságáról. Külön fejezetek foglalkoznak az időjárás-jelentés és a közlekedési információk összekapcsolásával, a hírszerkesztéssel, a hírolvasással, a rádiós és tévés hírek integrálásával, a közérdekű közleményekkel, a műsorelemzés fontosságával, az értékesítés és reklám kérdésével vagy a promócióval. A hallgatói felmérések ismertetésével záruló, közérthetően megfogalmazott kötet minden, a szakterület iránt érdeklődő olvasó számára ajánlható.
Geller, Valerie

A sikeres rádió

Borító ár
4 990 Ft
Aktuális online ár
3 992 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Geller, Valerie
ISBN
9789630696722
Egyéb szerzőség
Ryder, Turi (sajtó alá rend.);Miskolczy Edit (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2010
Méret
352 o.
Kiadó
T.bálint K.
Cikkszám
3000174509
Alcím
a hallgatóság megszerzésének, megtartásának és növelésének titkai hírek, információk, beszélgetős műsorok, személyiségek [földi, HD-, műholdas és internetes műsorszórás] [útmutató műsortervezőknek, szerkesztőknek és műsorvezetőknek]

Darabszám
Teljes leírás
A Sikeres rádió magyar nyelven első alkalommal olvasható, új és jelentős mértékben átdolgozott kiadásában az olvasó minden részletre kiterjedő és mélyreható képet kap arról, minként lehet sikereket elérni a rádiózás egyes területein. A szerző - elsősorban a rádiós műsortervezőknek, szerkesztőknek és műsorvezetőknek szóló - kötete a rövid bevezető után általánosságban foglalkozik a rádiózással, majd kifejti, hogy mi a siker kulcsa, külön kitérve a csapatmunka fontosságára. A kötet ezek után részletesen végigtekinti a különböző rádiós műfajok jellemzőit, illetve a munkatársak tevékenységét. Szó esik a műsorvezetésről, a reggeli műsorokról, a zenés, illetve beszélgetős műfajról, a talk show-ról, az interjúról, a műsor-előkészítésről, a szerkesztők munkájáról vagy a hívásszűrés fontosságáról. Külön fejezetek foglalkoznak az időjárás-jelentés és a közlekedési információk összekapcsolásával, a hírszerkesztéssel, a hírolvasással, a rádiós és tévés hírek integrálásával, a közérdekű közleményekkel, a műsorelemzés fontosságával, az értékesítés és reklám kérdésével vagy a promócióval. A hallgatói felmérések ismertetésével záruló, közérthetően megfogalmazott kötet minden, a szakterület iránt érdeklődő olvasó számára ajánlható.