Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Annak ellenére, hogy azzal talán mindenki tisztában van, hogy agyunk mennyire páratlan, működésének pontos módját, a tanulás folyamatát csak kevesen ismerik. Pedig éppen ezek révén tehetnék szert olyan tudásra, amellyel a tanulás, és az arra épülő, valamint azt meghatározó kognitív folyamatokat is magasabb szintre emelhetnénk. A jelen kötet szerzője csodálattal tekint az emberi agyra, arra a végtelen lehetőséghalmazra, amely e 86 milliárd idegsejt kapcsolati rendszerében rejtezik. Stanislas Dehaene szeretné olvasóit arra is megtanítani, hogy miért és hogyan érdemes tanulni, miért fontos az agy karbantartása, az állandó használat, s végül úgy gondolja, hogy agyunk és a tanulás folyamatának alaposabb megismerése az egyének tanulási képességeit és társadalmak oktatási rendszerét, a pedagógusok napi gyakorlatát is előbbre mozdíthatja.
Dehaene, Stanislas (1965-)

A rugalmas agy

Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
4 400 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Dehaene, Stanislas (1965-)
ISBN
9789634931867
Egyéb szerzőség
Jakabffy Éva (1972-) (ford.);Jakabffy Imre (1944-) (ford.);Pléh Csaba (1945-) (szerk.);Kovács Ilona (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2022
Méret
316 o.
Kiadó
Typotex
Cikkszám
3001076176
Alcím
miért tanulunk hatékonyabban, mint a gépek?
Sorozatcím
Test és lélek ; 1417-6793

Darabszám
Teljes leírás
Annak ellenére, hogy azzal talán mindenki tisztában van, hogy agyunk mennyire páratlan, működésének pontos módját, a tanulás folyamatát csak kevesen ismerik. Pedig éppen ezek révén tehetnék szert olyan tudásra, amellyel a tanulás, és az arra épülő, valamint azt meghatározó kognitív folyamatokat is magasabb szintre emelhetnénk. A jelen kötet szerzője csodálattal tekint az emberi agyra, arra a végtelen lehetőséghalmazra, amely e 86 milliárd idegsejt kapcsolati rendszerében rejtezik. Stanislas Dehaene szeretné olvasóit arra is megtanítani, hogy miért és hogyan érdemes tanulni, miért fontos az agy karbantartása, az állandó használat, s végül úgy gondolja, hogy agyunk és a tanulás folyamatának alaposabb megismerése az egyének tanulási képességeit és társadalmak oktatási rendszerét, a pedagógusok napi gyakorlatát is előbbre mozdíthatja.