Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
22%
Teljes leírás
A New York Times bestseller szerző Gary Chapman és Paul White A munkahelyi elismerés 5 nyelve című könyvében azt kívánja bemutatni, hogy a munkatársi, s leginkább a főnök-beosztott viszonyban nem elég egy munka jó elvégzése után egy egyszerű "köszönöm", hanem a megerősítés, az elismerés és a bátorítás magasabb fokú megjelenése szükséges, hiszen az nemcsak a munkahelyi kapcsolatokat teszi jobbá, de nagyban hozzájárul a szervezetek hatékonyabb működéséhez is (a mű szellemisége és módszerei is természetesen ismerősek lehetnek már a többi, szeretetnyelvekről szóló kötetből). A már megszokott didaktikus módon, számos gyakorlati példán keresztül mutatják be az öt ún. elismerésnyelvet: az elismerő szót, a minőségi időt, a segítő kezet, a figyelmes ajándékot és az elismerő érintést. A kötet második felében olyan további kérdésekre adják meg a válaszokat, hogy miképpen tudunk különbséget tenni jutalmazás és elismerés között, hogyan működik az elismerés különféle munkahelyi környezetekben, miként ismerjük el az önkénteseket vagy hogy változhat-e az emberek elismerésnyelve. Elsősorban vállalati vezetőknek ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Chapman, Gary D. (1938-)

A munkahelyi elismerés 5 nyelve - Hogyan teremtsük meg a munkatársak megbecsülésének szervezeti kultúráját

Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
4 290 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Chapman, Gary D. (1938-)
ISBN
9789632886992
Egyéb szerzőség
Abrudán Katalin (ford.);Hamerli Nikolett (1982-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2023
Méret
247 o.
Kiadó
Harmat
Cikkszám
3001080668
Alcím
hogyan teremtsük meg a munkatársak megbescsülésének szervezeti kultúráját

Darabszám
Teljes leírás
A New York Times bestseller szerző Gary Chapman és Paul White A munkahelyi elismerés 5 nyelve című könyvében azt kívánja bemutatni, hogy a munkatársi, s leginkább a főnök-beosztott viszonyban nem elég egy munka jó elvégzése után egy egyszerű "köszönöm", hanem a megerősítés, az elismerés és a bátorítás magasabb fokú megjelenése szükséges, hiszen az nemcsak a munkahelyi kapcsolatokat teszi jobbá, de nagyban hozzájárul a szervezetek hatékonyabb működéséhez is (a mű szellemisége és módszerei is természetesen ismerősek lehetnek már a többi, szeretetnyelvekről szóló kötetből). A már megszokott didaktikus módon, számos gyakorlati példán keresztül mutatják be az öt ún. elismerésnyelvet: az elismerő szót, a minőségi időt, a segítő kezet, a figyelmes ajándékot és az elismerő érintést. A kötet második felében olyan további kérdésekre adják meg a válaszokat, hogy miképpen tudunk különbséget tenni jutalmazás és elismerés között, hogyan működik az elismerés különféle munkahelyi környezetekben, miként ismerjük el az önkénteseket vagy hogy változhat-e az emberek elismerésnyelve. Elsősorban vállalati vezetőknek ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"