Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés

    A marketinghatékonyság mérése

    Raktári szám: PGAZX00092
    6 200 Ft
    - +
    Teljes leírás
    A marketingtevékenység mérésével foglalkozik Putzer Petra és Józsa László kötete. A szerzők elsőként arra keresik a választ, hogy szükség van-e egyáltalán ezen tevékenység mérésére, majd bemutatják a marketingkontrolling fogalomrendszerét, fő területeit, információszükségletét, a portfóliómenedzsment és az egyes területek legfontosabb kontrollingvonatkozásait.
    Termék részletes adatai
    Szerző Putzer Petra
    Vonalkód 9789634548270
    Nyelv magyar
    Egyéb szerzőség Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
    Megjelenés éve 2022
    Kiadó Akad. K.
    Sorozatcím Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703
    Alcím hogyan mérjük a marketinget?
    Cikkszám 3001076851
    Méret 254 o.