Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A marketingtevékenység mérésével foglalkozik Putzer Petra és Józsa László kötete. A szerzők elsőként arra keresik a választ, hogy szükség van-e egyáltalán ezen tevékenység mérésére, majd bemutatják a marketingkontrolling fogalomrendszerét, fő területeit, információszükségletét, a portfóliómenedzsment és az egyes területek legfontosabb kontrollingvonatkozásait.
Putzer Petra

A marketinghatékonyság mérése

Raktári szám: PGAZX00092
Borító ár
6 200 Ft
Aktuális online ár
5 890 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Putzer Petra
ISBN
9789634548270
Egyéb szerzőség
Veres Zoltán (1953-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2022
Méret
254 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001076851
Alcím
hogyan mérjük a marketinget?
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A marketingtevékenység mérésével foglalkozik Putzer Petra és Józsa László kötete. A szerzők elsőként arra keresik a választ, hogy szükség van-e egyáltalán ezen tevékenység mérésére, majd bemutatják a marketingkontrolling fogalomrendszerét, fő területeit, információszükségletét, a portfóliómenedzsment és az egyes területek legfontosabb kontrollingvonatkozásait.