Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A márkanév-építés - vagy más néven brandépítés - mára elmaradhatatlan része a marketingnek: ugyanúgy szükséges egy termék vagy egy együttes népszerűsítéséhez, mint egy sztár imidzsének felépítéséhez (jelen kötet szerzője, Papp-Váry Árpád egyik előző kötete - Mágikus márkázás, 200916062 - például arról szólt, hogy miként építették fel David Beckamet, mint globális brandet). Ezen terület fortélyaiba kívánja bevezetni az olvasót a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézetének vezetője
Papp-Váry Árpád (1976-)

A márkanév ereje

Borító ár
4 980 Ft
Aktuális online ár
3 984 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Papp-Váry Árpád (1976-)
ISBN
9786155376214
Egyéb szerzőség
Kocsis Marcell (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
213 o. : ill. ; 24 cm
Kiadó
Dialóg Campus
Cikkszám
3001054775
Alcím
a sikeres brandépítés alapjai

Darabszám
Teljes leírás
A márkanév-építés - vagy más néven brandépítés - mára elmaradhatatlan része a marketingnek: ugyanúgy szükséges egy termék vagy egy együttes népszerűsítéséhez, mint egy sztár imidzsének felépítéséhez (jelen kötet szerzője, Papp-Váry Árpád egyik előző kötete - Mágikus márkázás, 200916062 - például arról szólt, hogy miként építették fel David Beckamet, mint globális brandet). Ezen terület fortélyaiba kívánja bevezetni az olvasót a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézetének vezetője