Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    15%

    A márkanév ereje

    4 233 Ft
    4 980 Ft
    - +
    Teljes leírás
    A márkanév-építés - vagy más néven brandépítés - mára elmaradhatatlan része a marketingnek: ugyanúgy szükséges egy termék vagy egy együttes népszerűsítéséhez, mint egy sztár imidzsének felépítéséhez (jelen kötet szerzője, Papp-Váry Árpád egyik előző kötete - Mágikus márkázás, 200916062 - például arról szólt, hogy miként építették fel David Beckamet, mint globális brandet). Ezen terület fortélyaiba kívánja bevezetni az olvasót a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézetének vezetője
    Termék részletes adatai
    Szerző Papp-Váry Árpád (1976-)
    Vonalkód 9786155376214
    Kiadás Jav., bőv. kiad.
    Nyelv magyar
    Egyéb szerzőség Kocsis Marcell (ill.)
    Alcím a sikeres brandépítés alapjai
    Cikkszám 3001054775
    Méret 213 o. : ill. ; 24 cm
    Kiadás éve 2020
    Kiadó Dialóg Campus